Re: bruidspaar zoekt advies
12Bedankt!
Inderdaad CasaBarista Den Haag, die namen uitgebreid de tijd voor ons en we mochten daar diverse malen proeven.
Hele aardige heren, en we genieten dagelijks van de machine!
Gr. Anne en Robert
Inderdaad CasaBarista Den Haag, die namen uitgebreid de tijd voor ons en we mochten daar diverse malen proeven.
Hele aardige heren, en we genieten dagelijks van de machine!
Gr. Anne en Robert
13Ah bij Joep, heel aardige man ja. Weet naam van zijn compagnon even niet meer maar die heeft mijn ecm volledige servicebeurt gegeven vorig jaar. Ja bij Casabarista Den Haag is het lekker vertoeven, eerst bakkie koffie dan pas praten.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
14Matthieu?mutsje schreef: za 24 mar 2018, 17:31 Ah bij Joep, heel aardige man ja. Weet naam van zijn compagnon even niet meer
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
15Dat zou kunnen Frans, ik heb echt geen flauw idee.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
16Als dat vorig jaar was, dan was dat hoogstwaarschijnlijk David Agacian. Joep en David werkten niet zo heel lang geleden samen in hetzelfde pand. David deed voornamelijk onderhoud, Joep de verkoop van nieuwe machines. Joep verhuisde met Casa Barista naar de Bink36 en David bleef met BiancoNero in het oude pand aan de Schelpkade 34.mutsje schreef: za 24 mar 2018, 17:31 Ah bij Joep, heel aardige man ja. Weet naam van zijn compagnon even niet meer maar die heeft mijn ecm volledige servicebeurt gegeven vorig jaar. Ja bij Casabarista Den Haag is het lekker vertoeven, eerst bakkie koffie dan pas praten.
Beide heren zijn aardig en ter zake kundig.