Re: Niks mag meer straks.....
2Tja.......

Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
3Typische Amerikaanse bullshit.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
4Men ziet er in de USA geen gevaar in dat jaarlijks duizenden doden vallen door onbedoeld of onbesuisd gebruik van zware aanvalswapens in de hobbysfeer,
maar koffie vinden ze griezelig...
maar koffie vinden ze griezelig...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5onzin inderdaad. er zijn net zo veel studies die positieve resultaten van koffie laten zien. het is niet zinvol om iets heel complex te reduceren tot vermeende lineaire verbanden. doe we dat toch? dan krijg je zo veel tegenstrijdige info.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
6Ik hoor wel vaker over dit soort waarschuwingen en dan vooral uit de staat Californië.
Wat ik me vaak afvraag, staan er dan niet op een gegeven moment zoveel waarschuwingen, op zoveel voorwerpen, dat men ze niet eens meer leest of laat staan serieus neemt.
Wat ik me vaak afvraag, staan er dan niet op een gegeven moment zoveel waarschuwingen, op zoveel voorwerpen, dat men ze niet eens meer leest of laat staan serieus neemt.
7Men vindt daar dan dat er harde maatregelen worden genomen voor de volksgezondheid en het kost ook nogeens niets, zo'n tekst op een pak koffie en dat maakt het extra aantrekkelijk als 'maatregel'.
Intussen verdienen artsen, 'pijnklinieken' en industrieën er schatten aan het verslaafd maken van een deel van de bevolking aan verdovende middelen en wie krijgt de opdracht dat aan te pakken? De schoonzoon van de baas
die daar geen bal verstand van heeft.
Een etiket op de pols van elke burger verplicht stellen, waarop staat "Doe normaal! (aldus Rutte in NL)" zou misschien helpen, maar dan dient eerst het analfabetisme ter plaatse te moeten worden aangepakt.
Intussen verdienen artsen, 'pijnklinieken' en industrieën er schatten aan het verslaafd maken van een deel van de bevolking aan verdovende middelen en wie krijgt de opdracht dat aan te pakken? De schoonzoon van de baas

Een etiket op de pols van elke burger verplicht stellen, waarop staat "Doe normaal! (aldus Rutte in NL)" zou misschien helpen, maar dan dient eerst het analfabetisme ter plaatse te moeten worden aangepakt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino