Re: gespot

781
@3aan schreef:
bobbee schreef:Je hebt toch al een graanmolen?
Ja, maar heb zeker meer dan 6 koffiemolens, ik denk 8 of 9
Afbeelding

Deze laatst aangeschafte kom je nooit meer tegen
Afbeelding
Okay!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

782
Teneinde een 'molenwedloop' te voorkomen zouden we kunnen afspreken dat de grootmachten onder de molenbezitters een maximale hoeveelheid met elkaar afspreken inclusief een inspectie over en weer, zodat het niet uit de hand loopt. In principe vind ik dat de hoeveelheid die ik zelf heb staan het maximum zou moeten zijn, maar voor @3aan kunnen we wel een uitzondering maken, zolang deze machines uitsluitend voor vreedzame doeleinden worden ingezet.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

785
ErikW schreef:Huhhhh,
Heb pas 3 molens dus nog geen tik ervan :cry:

Erik

PS
Wel iets meer levertjes maar dat is een geheimpje! ;)
Zeven Pistonmachines, waaronder een aantal 2 groeps, dan heb ik de kleintjes niet meegeteld.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

786
fransg schreef: ma 19 feb 2018, 15:44 Teneinde een 'molenwedloop' te voorkomen zouden we kunnen afspreken dat de grootmachten onder de molenbezitters een maximale hoeveelheid met elkaar afspreken inclusief een inspectie over en weer, zodat het niet uit de hand loopt. In principe vind ik dat de hoeveelheid die ik zelf heb staan het maximum zou moeten zijn, maar voor @3aan kunnen we wel een uitzondering maken, zolang deze machines uitsluitend voor vreedzame doeleinden worden ingezet.
Maar tel je slechts het aantal malers, of gaat het om het totaal van de kernkopp....., sorry: diameter van de schijven in die malers? :?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

787
Spironski schreef:
fransg schreef: ma 19 feb 2018, 15:44 Teneinde een 'molenwedloop' te voorkomen zouden we kunnen afspreken dat de grootmachten onder de molenbezitters een maximale hoeveelheid met elkaar afspreken inclusief een inspectie over en weer, zodat het niet uit de hand loopt. In principe vind ik dat de hoeveelheid die ik zelf heb staan het maximum zou moeten zijn, maar voor @3aan kunnen we wel een uitzondering maken, zolang deze machines uitsluitend voor vreedzame doeleinden worden ingezet.
Maar tel je slechts het aantal malers, of gaat het om het totaal van de kernkopp....., sorry: diameter van de schijven in die malers? :?
Geen van dat alles!
Gewoon een wedstrijdje vérplassen voor koffieliefhebbers
Afbeelding

789
De thuisset van Nick Vink! Drievoudig Latte Art Champ Nederland 2015/16/17
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach