Re: Op jacht naar een beter zet resultaat
11Sommige varios hadden toch de neiging te verlopen? Volgens mij kun je met een beetje googlen heel makkelijk vinden hoe je het nul-punt opnieuw calibreert.
Zeg dat wel. Ze verlopen al wanneer je er streng naar kijkt, bij wijze van spreken. Het heeft dus geen zin te mikken op een exact resultaat met deze maler, gewoon zo goed mogelijk genieten van wat eruit komt. Ik zette er klemmetjes op om los-schuiven enigszins te voorkomen.Pti schreef: zo 06 mei 2018, 17:47 Sommige varios hadden toch de neiging te verlopen? Volgens mij kun je met een beetje googlen heel makkelijk vinden hoe je het nul-punt opnieuw calibreert.
Dan is het helemaal goed! Zo lang mogelijk van genieten, ooit gaat hij ineens kaduuk en dan is het vroeg genoeg om naar wat anders uit te kijken.jimmy_zeropm schreef: di 08 mei 2018, 19:18Ben eigenlijk toch wel heel blij met de Vario omdat hij zo lekker compact is en nauwelijks onderhoud vraagt. Als dit het enige is zo nu en dan dan teken ik er voor .
Hmja - bij mijn Vario heeft de motor het begeven ... na 10 jaar. Dat mag wel van mij. Voor iets minder dan 100 piek een nieuwe motor erin en hij doet het weer als vanoudsfransg schreef:Dan is het helemaal goed! Zo lang mogelijk van genieten, ooit gaat hij ineens kaduuk en dan is het vroeg genoeg om naar wat anders uit te kijken.
Die van jou is ook wel uniek Swimmer!na 10 jaar
De stalen schijven zitten d'r al bijna een jaartje in ...bvds schreef: wo 09 mei 2018, 09:21Die van jou is ook wel uniek Swimmer!na 10 jaar
Ken weinig casus van vario's uit de beginjaren die nu nog draaien EN intensief gebruikt zijn!
Zet je er ook meteen stalen schijven in?