Zijn er nog mensen met een ROK grinder die eens een setje schijven dan de latere productierun willen proberen?
Ruilen voor een mooi zakje filterkoffie?
Re: Set extra maalschijven voor ROK grinder
2Die heb ik ook een keer aangeboden, gratis. Duurde nog maanden voordat ik ze eindelijk ren keer kwijt was.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Zo lang heb ik niet over 3 weken belanden ze in de container
4Ha, ha, je gaat echt verbouwen, hé!
Kun je niet beter naar een groter huis verhuizen?
Be je je Bezzera al kwijt?
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
5Ik heb interesse. Klopt het dat deze ook in de obel junior passen? Staat me bij...Pti schreef:Zijn er nog mensen met een ROK grinder die eens een setje schijven dan de latere productierun willen proberen?
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
6Haha een groter huis zorgt alleen maar voor meer schoonmaakwerk.GuidovW schreef: za 11 aug 2018, 19:00 Ha, ha, je gaat echt verbouwen, hé!
Ik moet aan funderingsherstel dus de hele benedenverdieping moet leeg en daarna maken we een frisse start.
Grenen servies kast iemand ?
Zoek dat even uit of waag de gok! Ik heb het liefste dat spullen ergens terecht komen waar ze gebruikt worden. Ik hoop dat het past dus!Jeroenibo schreef:Ik heb interesse. Klopt het dat deze ook in de obel junior passen? Staat me bij...Pti schreef:Zijn er nog mensen met een ROK grinder die eens een setje schijven dan de latere productierun willen proberen?
7Zoek dat even uit of waag de gok! Ik heb het liefste dat spullen ergens terecht komen waar ze gebruikt worden. Ik hoop dat het past dus![/quote]Ik ga even op zoekPti schreef:GuidovW schreef: za 11 aug 2018, 19:00 Ha, ha, je gaat echt verbouwen, hé!
Be je je Bezzera al kwijt?Ik heb interesse. Klopt het dat deze ook in de obel junior passen? Staat me bij...Pti schreef:Zijn er nog mensen met een ROK grinder die eens een setje schijven dan de latere productierun willen proberen?
8Ik ga even op zoekJeroenibo schreef:Zoek dat even uit of waag de gok! Ik heb het liefste dat spullen ergens terecht komen waar ze gebruikt worden. Ik hoop dat het past dus!Pti schreef:GuidovW schreef: za 11 aug 2018, 19:00 Ha, ha, je gaat echt verbouwen, hé!
Be je je Bezzera al kwijt?Ik heb interesse. Klopt het dat deze ook in de obel junior passen? Staat me bij...Pti schreef:Zijn er nog mensen met een ROK grinder die eens een setje schijven dan de latere productierun willen proberen?
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk[/quote]Helaas. Met mijn simpele ziel maakte ik van rok grinder de Rocky Coffee Grinder van Rancilio en nee daar passen ze niet op.