Veel meer dan Bas (bvds) kan ik je helaas niet geven. Ik zit middenin een grote verbouwing en heb de Eureka helaas weer in de doos moeten stoppen en op moeten bergen. Ik heb er een dagje mee kunnen spelen en toen moest de hele benedenverdieping incl. Espresso machine leeg.
WB. De brewpro, die stond eerst bovenaan mijn shortlist. Helaas is de lancering nu twee keer uitgesteld. Huidige status is totaal onbekend er is geen formele aankondiging meer te vinden. Toen ik de mensen van Eureka op WOC confronteerde met de pagina van de brewpro vroegen zij aan mij hoe ik daarvan wist
![Rollende ogen :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
...
De Eureka is zeer stil en produceert fluffy maalsel zoals men mag verwachten in vergelijking met de rest van eureka's line-up.
In tegenstelling tot vele andere staat retentie bij mij maar laag in het vaandel. Ik vind smaak en gebruiksgemak sowieso superieur, maar ik zal deze dus helaas voorlopig niet kunnen meten. Echter, als je toch gaat single doden, kun je wat mij betreft je horizon verbreden tot voorbij grind on demand molens...