Ik heb hem reeds aan een ander lid aangeboden maar enige vorm van reactie blijft van zijn kant helaas uit. Zodoende via deze weg, ik gebruik mijn Kinu M47 v1 veel te weinig en dus hij mag weg.
Met originele doos, tool voor verwijderen buitenste maalschijf en aankoopfactuur met enkele jaren garantie. Ding overleeft moeiteloos een granaat aanslag dus die garantie heb je weinig aan maar het klinkt leuk
Verdere uitleg over deze topper lijkt me onnodig hij maalt zonder moeite van turks tot french press.
Prijs €175 + verzendkosten
Re: Kinu m47
2Ik ben erg geïnteresseerd... dus als je hem aan mij wilt verkopen dan kan je mij een PM sturen,
dan spreken we wat af. Ik kan redelijk makkelijk bij je langs komen om hem op te halen.
Groet, Bart
dan spreken we wat af. Ik kan redelijk makkelijk bij je langs komen om hem op te halen.
Groet, Bart
| Bezzera BZ10 | Kinu M47 |
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
... ook zo'n zin een vloeibare bonbon?
3Dat valt wel mee .Ik heb een paar dagen geleden je een pm gestuurd met een bod van 150e.Verder heb ik een email gestuurd.De reactie van jouw kant bleef jammer genoeg uit.Daarna heb ik in mijn eigen Kinu te koop gevraagd topic nog eens vermeld dat ik interesse heb in de hoop op een reactie maar helaas.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 12:42 Ik heb hem reeds aan een ander lid aangeboden maar enige vorm van reactie blijft van zijn kant helaas uit. Zodoende via deze weg, ik gebruik mijn Kinu M47 v1 veel te weinig en dus hij mag weg.
Met originele doos, tool voor verwijderen buitenste maalschijf en aankoopfactuur met enkele jaren garantie. Ding overleeft moeiteloos een granaat aanslag dus die garantie heb je weinig aan maar het klinkt leuk
Verdere uitleg over deze topper lijkt me onnodig hij maalt zonder moeite van turks tot french press.
Prijs €175 + verzendkosten
4Ik heb maandag om 9.21 een email van je ontvangen met een bod van €150 en de vraag of ik daarmee akkoord kon gaan. Wat ik diezelfde dag om 14.42 heb afgewezen met een tegenbod van €175.
Misschien is de email onbedoeld in de spambox van c...co@home.nl beland maar ik had de boodschap anders geïnterpreteerd.
De PB die je in je email noemt is overigens ook nooit aangekomen Helaas heb ik het bericht in je TKG topic helemaal over het hoofd gezien en dat vind ik wel sneu omdat de kinu vrij snel was toegezegd aan bovenstaande lid.
Misschien is de email onbedoeld in de spambox van c...co@home.nl beland maar ik had de boodschap anders geïnterpreteerd.
De PB die je in je email noemt is overigens ook nooit aangekomen Helaas heb ik het bericht in je TKG topic helemaal over het hoofd gezien en dat vind ik wel sneu omdat de kinu vrij snel was toegezegd aan bovenstaande lid.
5Aha.c...co@home .Snap niet dat die daar in gekomen is.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 18:47 Ik heb maandag om 9.21 een email van je ontvangen met een bod van €150 en de vraag of ik daarmee akkoord kon gaan. Wat ik diezelfde dag om 14.42 heb afgewezen met een tegenbod van €175.
Heel oud adres.
De pb is wel verstuurd maar ik kan hem ook niet meer terugvinden.
Jammer.Gewoon fout gelopen.
6- Off-topic -cremalover schreef:Aha.c...co@home .Snap niet dat die daar in gekomen is.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 18:47 Ik heb maandag om 9.21 een email van je ontvangen met een bod van €150 en de vraag of ik daarmee akkoord kon gaan. Wat ik diezelfde dag om 14.42 heb afgewezen met een tegenbod van €175.
Heel oud adres.
Ff inhaken, check even in je persoonlijke omgeving op het forum. Waarschijnlijk sta je geregistreerd met dat mailadres. Je kunt reacties via mail uitschakelen en alleen pb aanvinken of ik kan proberen om je emailadres te veranderen naar je huidige emailadres.
- Off-topic -
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
7Dat is de email afzender die ik inderdaad meekreeg, dat van de verdwenen PB vind ik wel vreemd.cremalover schreef: wo 26 sep 2018, 19:12Aha.c...co@home .Snap niet dat die daar in gekomen is.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 18:47 Ik heb maandag om 9.21 een email van je ontvangen met een bod van €150 en de vraag of ik daarmee akkoord kon gaan. Wat ik diezelfde dag om 14.42 heb afgewezen met een tegenbod van €175.
Heel oud adres.
Anyhow
Ik heb een zeer nobel berichtje gekregen van Bart dat hij het jammer zou vinden als jij op deze manier je kans misloopt. Dus bij deze wil ik je de kans alsnog voorleggen mijn kinu voor 175 ex over te nemen.
Laatst gewijzigd door Pti op vr 28 sep 2018, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
8Dat is heel aardig van Paul.Maar ik heb vanmiddag een andere gekocht Dus Paul mag hem hebben.Maar mooi gebaar.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 20:08Dat is de email afzender die ik inderdaad meekreeg, dat van de verdwenen PB vind ik wel vreemd.cremalover schreef: wo 26 sep 2018, 19:12Aha.c...co@home .Snap niet dat die daar in gekomen is.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 18:47 Ik heb maandag om 9.21 een email van je ontvangen met een bod van €150 en de vraag of ik daarmee akkoord kon gaan. Wat ik diezelfde dag om 14.42 heb afgewezen met een tegenbod van €175.
Heel oud adres.
Anyhow
Ik heb een zeer nobel berichtje gekregen van Paul dat hij het jammer zou vinden als jij op deze manier je kans misloopt. Dus bij deze wil ik je de kans alsnog voorleggen mijn kinu voor 175 ex over te nemen.
9Ik heb je net een om willen sturen maar ook dat is niet gelukt.bobbee schreef: wo 26 sep 2018, 19:35- Off-topic -cremalover schreef:Aha.c...co@home .Snap niet dat die daar in gekomen is.Pti schreef: wo 26 sep 2018, 18:47 Ik heb maandag om 9.21 een email van je ontvangen met een bod van €150 en de vraag of ik daarmee akkoord kon gaan. Wat ik diezelfde dag om 14.42 heb afgewezen met een tegenbod van €175.
Heel oud adres.
Ff inhaken, check even in je persoonlijke omgeving op het forum. Waarschijnlijk sta je geregistreerd met dat mailadres. Je kunt reacties via mail uitschakelen en alleen pb aanvinken of ik kan proberen om je emailadres te veranderen naar je huidige emailadres.
- Off-topic -