Via deze korte post wil ik jullie graag allemaal bedanken voor de maler tips die jullie jaren terug gegeven hebben...maar waar ik niks mee had gedaan .
Toen ik hier om advies kwam vragen liep ik tegen een muur op van comments die totale onzin leken. Waarom een paar honderd euro uitgeven aan een maler? Waarom is een maler van 200 euro niet gewoon goed genoeg? Die kleine nuances proef je toch niet doordat je een dure maler hebt? Ik doe lekker wat ik zelf wil...
Als ik toen wist wat ik nu weet dan had ik jullie advies blind aangenomen en mijzelf een hoop geld bespaard...en heel veel meer lekkerdere koffie gedronken. Dus bij deze een mea culpa en (een beetje laat) enorm bedankt voor de tips die jullie mij toen gegeven hebben!
Mijn tip aan nieuwe leden die hier advies vragen over malers: Doe er je voordeel mee.
Je kan natuurlijk geen geld uitgeven wat je niet hebt en dat begrijpen deze leden ook echt wel. Je bent hier echter op een forum met mensen die echt van koffie houden, en dan bedoel ik het product koffie. Deze leden willen het beste uit de koffie halen en op dat niveau krijg je dan ook advies. De comments met de strekking "Dat is een aardige maler maar...je kan beter dit of dat kopen" zijn dus niet snobbistisch bedoeld maar berusten op ervaring en kennis.
Genoeg veren in het achterwerk van de leden hier! Nogmaals bedankt en tot ziens!
Advies nodig over malers? Ik ben erachter gekomen dat deze leden echt geen onzin verkopen.
1Rocket Giotto Evoluzione R, Fiorenzato F64 EVO, Hario V60, Aeropress, Siphon, Cafflano Klassic, Cafflano Kompact, Cafflano Kompresso, Vietnamese dripper,
Minos Handgrinder, Black Mamba teflon tamper, Motta afklopbak
Minos Handgrinder, Black Mamba teflon tamper, Motta afklopbak