Wijmaar schreef: zo 18 nov 2018, 08:10
Ik was hier nog een antwoord schuldig
. Die komen er zeker! In het begin was het echt wel even zoeken, maar nu worden ze voor m’n gevoel ongeveer met de dag beter. De maler begint al een stuk consistenter te worden qua hoeveelheid, en de smaak wordt ook nog steeds beter.
Hoe bevalt hij jou?
Heb er nu 70 shots mee gemalen en hij bevalt uitstekend.
Stond enigszins sceptisch tegeover de inloop verhalen, maar het valt me ook op dat de hoelveelheid idd echt een stuk consistenter is geworden. Smaak vind ik lastig, omdat ik nu even een kleine kilo 'baked beans' weg zit te drinken
Ik heb hem ook even 1:1 getest tegen een BB005 en die produceert toch ook wel echt een prima maalsel. Ik kon idd verschillen proeven tussen de twee. Ik zou de smaak van de BB005 ook niet slechter noemen, maar 'anders'.
Ik vind het bedieningsgemak (aanpassen maaltijd) erg prettig, daar is goed over nagedacht. Snelheid en geluid zijn zoals eerder gezegd geweldig. Als ik een nadeel zou moeten bedenken, dan zijn het de looks en het feit dat hij de neiging heeft om steeds een klein stukje te verdraaien vanwege het grote koppel van de motor. Maar dat vind ik dan ook wel weer wat hebben
dus...