Re: Niche Zero Grinder

242
bobbee schreef:De niche vanochtend getest met de mypressi twist! Niks te klagen, overheerlijke espresso die ik de afgelopen tijd niet meer zo heb geproefd! [IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... 66dd23.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... 6766b2.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... bb6d28.jpg[/IMG]
Wat is die mypressi toch een geweldig apparaat ;)
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

244
Wat is die mypressi toch een geweldig apparaat ;)
Daar kan geen Strega tegenop :D
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

245
... en inmiddels staat de Niche Zero ook op mijn aanrecht te pronken!
Na alle lovende woorden over deze maler was ik voorbereid, maar man wat een geweldig apparaat is dat! Ik merk dat de maalschuiven nog moeten inlopen, maar nu al levert hij betere koffie, met stabielere uitkomsten, op dan mijn oude maler. Ik was gewend om voor en na het malen te wegen, maar bij de Niche ben ik gestopt met het wegen na malen, zo klein is de afwijking.
De smaak is breder dan wat ik gewend was, met meer smaaktonen erin. Heeft dat met het conische te maken? In ieder geval ben ik er uiterst tevreden mee, en binnenkort kun je mijn oude maler in de rubriek "Te koop aangeboden" vinden!
Filter: Lido E/Aeropress
Espresso: Niche Zero (was Macap MXA)/La Pavoni Stradivari
Functioneel: DeLonghi Magnifico S

248
bobbee schreef: ma 17 dec 2018, 11:25 Ik heb ze gemaild. Gevraagd om een factuur. Komen er nog wel kosten voor int.bankoverschrijving bij.
Ok, dat is nog te overzien als het daar bij blijft.

Enig idee hoe het nu verder gaat nu het via Indiegogo is uitverkocht?
Gaan ze dan de verkoop zelf doen en tegen welke prijs?