Miele ,er is geen betere.
Op naar de 20 pagina's.
Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic
142Soms vraag ik me wel eens af of die "G" wel terecht is?
143Hallo,
Mijn CVA 620 geeft geen water meer, niet bij koffie, maar ook niet door de stoombuis of de heetwatertap....
Heb 't met een 2e verwarmingsunit geprobeerd die ik nog had liggen, hielp niet, zijn dus geen verstopte zeefjes....
M.vr.gr.
Evert
Mijn CVA 620 geeft geen water meer, niet bij koffie, maar ook niet door de stoombuis of de heetwatertap....
Heb 't met een 2e verwarmingsunit geprobeerd die ik nog had liggen, hielp niet, zijn dus geen verstopte zeefjes....
M.vr.gr.
Evert
144Dag Evert,ewdekok schreef: do 13 sep 2018, 01:43 Hallo,
M.vr.gr.
Evert
Waarschijnlijk is het de pomp die defect is. Ik heb hier een apparaat waar bij een kopje koffie nog 10 druppels doorkwamen, heet water en stoom een heel klein beetje. Pomp vervangen (€24) en hij doet het weer.
145Hallo.
Ik heb een probleem met onze vca 620 koffieapperaat.
Heb deze ontkalkt zoals beschreven, maar nu blijft hij op het display ontkalken weergeven en kan ik niets meer bedienen.
Als ik de machine uitzet en dan weer aanzet doet hij alles zoals altijd en als hij klaar is komt de melding ontkalken weer te voorschijn.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn, en hier eventueel ook een oplossing voor ?
Alvast bedankt.
Ik heb een probleem met onze vca 620 koffieapperaat.
Heb deze ontkalkt zoals beschreven, maar nu blijft hij op het display ontkalken weergeven en kan ik niets meer bedienen.
Als ik de machine uitzet en dan weer aanzet doet hij alles zoals altijd en als hij klaar is komt de melding ontkalken weer te voorschijn.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn, en hier eventueel ook een oplossing voor ?
Alvast bedankt.
146MIELE, immer besser!
Grote voorraad miele cva 620 koffiemachines
€ 500,00
http://link.marktplaats.nl/m1506497745
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
147Alles wat ik van Miele had is na een jaar of 10 kapot gegaan.Troep.
148Miele wasmachine net overleden hier. 13 jaar oud. Staat nu een Bosch serie 8. Mooi spul, stuk goedkoper en gaat hoogstwaarschijnlijk ook wel 10 jaar mee.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
149Eerste Miele wasmachine heeft het 27 jaar volgehouden. Eerste 18 jaar bij mijn ouders, de rest bij mij. Tweede Miele heeft 16 jaar gedraaid. Gemiddeld ben ik best tevreden.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
150Beste Leden.
Na vele jaren heeft mijn miele CVA620 zijn eerste kuren. Ik denk dat het simpel te verhelpen is door het juiste onderdeel te vervangen.
Het probleem is als volgt. Wanneer ik koffie zet dan stroomt er ook water uit het pijpje waar normaal heel water uitkomt voor thee. Het lijkt alsof de regelaar die moet bepalen of heet water bij koffie of heetwatertuutje moet komen het niet goed meer doet. Maar dat is een aanname die ik doe. wellicht kan iemand mij vertellen welk onderdeel ik moet bestellen of welke testen ik nog kan doen om het een en ander uit te sluiten.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groeten
Sieuwsan.
Na vele jaren heeft mijn miele CVA620 zijn eerste kuren. Ik denk dat het simpel te verhelpen is door het juiste onderdeel te vervangen.
Het probleem is als volgt. Wanneer ik koffie zet dan stroomt er ook water uit het pijpje waar normaal heel water uitkomt voor thee. Het lijkt alsof de regelaar die moet bepalen of heet water bij koffie of heetwatertuutje moet komen het niet goed meer doet. Maar dat is een aanname die ik doe. wellicht kan iemand mij vertellen welk onderdeel ik moet bestellen of welke testen ik nog kan doen om het een en ander uit te sluiten.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groeten
Sieuwsan.