Re: Nieuwe filterkoffie dripper: Gabi Master A by Glowbeans
92Lijkt mij ook leuk, ik doe mee
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
93Dan kunnen we het nog anders spelen. Ik heb gisteren toevallig contact gezocht met glowbeans. Retail Preis is 21 dollar en ik moet 30 dollar betalen voor verzending. Zal ik ze rechtsreeks eens terugmailen voor 12 stuks? Enige wat roet in het eten kan gooien is 6,95 postnl pakketkosten. Of inderdaad wachten op coffeedesk...Pti schreef:Als het goed is komt hij redelijk snel beschikbaar bij een grote oost Europese groothandel die op dit moment de A voert.
Als er voldoende draagvlak voor is wil ik gerust voorzien in de bemiddeling van een inkoopactie, waarbij we met z'n allen een scherpe prijs scoren. We zullen dan moeten lobbyen om denk ik ca. 12 stuks af te nemen.
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... 3e27f1.jpg[/IMG]
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
94Ik doe zeker mee.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
95Ik blijf even op de hoogte. Neem aan dat de inkoopactie nog officieel wordt ge-anounced hier?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
96Bij een onvoorzien garantie dingetje is een Europese tussenpartij wel een fijne gedachte. Het ligt een beetje aan de prijs en de aantallen denk ik.bobbee schreef: di 18 dec 2018, 16:35Dan kunnen we het nog anders spelen. Ik heb gisteren toevallig contact gezocht met glowbeans. Retail Preis is 21 dollar en ik moet 30 dollar betalen voor verzending. Zal ik ze rechtsreeks eens terugmailen voor 12 stuks? Enige wat roet in het eten kan gooien is 6,95 postnl pakketkosten. Of inderdaad wachten op coffeedesk...Pti schreef:Als het goed is komt hij redelijk snel beschikbaar bij een grote oost Europese groothandel die op dit moment de A voert.
Als er voldoende draagvlak voor is wil ik gerust voorzien in de bemiddeling van een inkoopactie, waarbij we met z'n allen een scherpe prijs scoren. We zullen dan moeten lobbyen om denk ik ca. 12 stuks af te nemen.
Als we het officieel willen doen is in klein volume inkopen door de heffingen vaak nauwelijks goedkoper dan inkopen bij een "lokale" tussenhandel met alle gemakken van dien.
97Dan zou ik liever de Melodrip zien als inkoopactie dan de Master B. Die is nog veelzijdiger.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
98Ja dat klopt. Hoewel ik persoonlijk denk ik liever voor het gemak ga in dit geval.Erik82 schreef:Dan zou ik liever de Melodrip zien als inkoopactie dan de Master B. Die is nog veelzijdiger.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
99Okay, ik wil ook wel meedoen maar wel even de prijs afwachten.Pti schreef:Bij een onvoorzien garantie dingetje is een Europese tussenpartij wel een fijne gedachte. Het ligt een beetje aan de prijs en de aantallen denk ik.bobbee schreef: di 18 dec 2018, 16:35Dan kunnen we het nog anders spelen. Ik heb gisteren toevallig contact gezocht met glowbeans. Retail Preis is 21 dollar en ik moet 30 dollar betalen voor verzending. Zal ik ze rechtsreeks eens terugmailen voor 12 stuks? Enige wat roet in het eten kan gooien is 6,95 postnl pakketkosten. Of inderdaad wachten op coffeedesk...Pti schreef:Als het goed is komt hij redelijk snel beschikbaar bij een grote oost Europese groothandel die op dit moment de A voert.
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... 3e27f1.jpg[/IMG]
Als we het officieel willen doen is in klein volume inkopen door de heffingen vaak nauwelijks goedkoper dan inkopen bij een "lokale" tussenhandel met alle gemakken van dien.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
100Misschien wil ik er wel 3 of 5, want het is leuk om kado te doen en minder kostbaar dan telkens Pavoni's weggeven
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino