Re: Overcomplete barista starterskit Gaggia Classic & Kompak K3 + velen accessoires!!!

8
GuusBaggen schreef:Beste admins,

kan deze discussie naar een andere plek verplaatst worden?

Graag alleen reageren indien serieuze interesse
Dan moet je je misschien beperken tot marktplaats Mr. Baggens. Dit is een koffieforum waar actieve en minder actieve leden discussiëren en praten over koffie, en daarbij zo nu en dan wat aanbieden of vragen voor de (ver)koop. Zie het als een soort gemeenschap ;-).

We zijn ook kritisch, zoals je merkt aan sommige reacties. Net als in vele andere "communities" wordt ook hier niet zo positief gereageerd op buitenstaanders die alleen maar komen "halen", zonder zich voor te stellen of een bijdrage te leveren aan het grotere goed; de koffie in dit geval.

Ik ga er vanuit dat je je hier ergens wel wat bij kan voorstellen, toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Re: Overcomplete barista starterskit Gaggia Classic & Kompak K3 + velen accessoires!!!

9
Heren, we willen niet iedereen wegjagen toch? Nieuwe leden zijn meer dan welkom!
GuusBaggen schreef: do 03 jan 2019, 19:39 Beste admins,

kan deze discussie naar een andere plek verplaatst worden?

Graag alleen reageren indien serieuze interesse

Beste Guus, zou je de moeite willen nemen om jezelf voor te stellen in het topic daarvoor? Dat vinden we leuk. En misschien idee om zoals gezegd de te verkopen spullen op te frissen? Zie het als een tip van de leden. ;)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

10
GuusBaggen schreef: do 03 jan 2019, 18:01 Hoi Guido,

Ik schrik van je reactie, ik had verwacht dat dit een forum was waar men geen grove, aanvallende opmerkingen plaatste op nietsvermoedende particulieren die een eerlijke prijs vragen voor hun waren.

Als je de set schoonmaakt (kan ik ook evt voor je doen als je dat echt graag wil) is hij niet meer vies.

Bovendien is het niet zoveel geld. De nieuwwaarde van dit alles is ruim boven de 600 euro, dus voor spullen die nog jaren mee kunnen en hartstikke goed functioneren lijkt me 50% korting al best significant.

Daar komt bovenop dat de Gaggia in dat model niet meer te verkrijgen is, en daarmee een geliefd verzamelobject zou kunnen zijn onder beginnende barista's.

Ben je geinteresseerd in de set? Naar jou wil ik hem wel alleen verzenden, niet ophalen.

Mvg!

Ha Guus,

Wat ik bedoel is dat de set er vervuild uit ziet:
Koffiespetters op het chroom, vuil water in het filterbakje, enz.

Als je begint met de machine mooi op te poetsen en dan goede foto's te maken, is de kans dat je hem verkoopt een stuk groter, denk ik.
Dank je voor het aanbod, ik heb geen interesse. :P
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60