zin om zelf een keer koffie te roosteren?

1
Zij die denken dat koffie roosteren leuk is, fout... het is super leuk.( vind ik :D :D )
Mocht je overwegen een brander te kopen maar je weet niet of koffie roosteren je ding is. Dan is dit een kans.
Je mag bij mij zelf roosteren.
Het assortiment is divers en de kosten zijn heel schappelijk. Ik heb een 2kg brander min Afname 1,5 kg groen!
Neem gerust contact op en we plannen het in.

Re: zin om zelf een keer koffie te roosteren?

3
Leuk aanbod maar omdat deze post een commercieel karakter heeft verplaats ik hem naar het subforum daarvoor. Graag daarmee rekening houden de volgende keer.

Edit:
Ik zie nu ook dat je een website hebt vermeld in je profiel en deze dienst en andere aanbiedt. Ik heb jouw aanbieding nu verplaatst naar het juiste topic. Volgende aanbiedingen hier plaatsen aub.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Henrom schreef:Ik heb een 2kg brander op gas . MERK garantie. Kosten. Afhankelijk van de boon tussen 20 en 30 eur per kilo. Een lekker bakkie koffie is natuurlijk inclusief

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Je doelt waarschijnlijk op "Has Garanti"
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

8
CafeSolo schreef:
@3aan schreef: wo 07 nov 2018, 05:21 Je doelt waarschijnlijk op "Has Garanti"
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Niet noodzakelijk. Beiden bestaan, zowel Has Garanti als Garanti. Deze laatste wordt ingevoerd door Fleur de Café.
Even beter lezen Merk GARANTIE !
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

9
Ik heb vanmiddag samen met Hennie (Henrom) een Tanzania en Colombiaan gebrand, erg leuk om te doen.

Zeker voor mensen die graag eens willen kijken of branden wat voor hen is of gewoon simpelweg het proces willen begrijpen, ben je bij Hennie aan het goede adres.

Lekker laagdrempelig maar toch een schat aan informatie, ik raad het elke koffieliefhebber aan!

10
rickroast schreef:Ik heb vanmiddag samen met Hennie (Henrom) een Tanzania en Colombiaan gebrand, erg leuk om te doen.

Zeker voor mensen die graag eens willen kijken of branden wat voor hen is of gewoon simpelweg het proces willen begrijpen, ben je bij Hennie aan het goede adres.

Lekker laagdrempelig maar toch een schat aan informatie, ik raad het elke koffieliefhebber aan!
Hi Rick. Fijn dat je het leuk en leerzaam vond. Geniet van je Tanzania AA en de colombia finca las floras.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk