Wat kost zo’n fix?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Jura: koffie niet echt heet
52Dat laat ik aan jou over. Mag zo in de fooienpot
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
53Cool....coffeefactory toch in Vlaardingen?
Kom ik van de week een keer langs.
Neem aan dat ik hierop kan wachten?
Kom ik van de week een keer langs.
Neem aan dat ik hierop kan wachten?
54Ja prima. Liefst niet op woensdag dan ben ik er niet
55Zaterdagmiddag komt mij het best uit.
Is dit ok?
Is dit ok?
56Ik stuur je een pb voordat koffiepraat en dating forum wordt
59DeepnGroond schreef:....een premium domeinnaam.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
60Interessante discussie. Ik heb net een volautomaat (superautomaat) gekocht. De Saeco SM7685. Niet goedkoop en je hoopt dan ook wat te hebben. Bij mij is de koffie ook niet heel heet. Nu moet ik zeggen dat ik hiervoor (en nog steeds) een Philips Gourmet heb die het water kookt in de bovenkant en dan door druppelt naar beneden. De koffie is daar altijd heel heet. Krijgen daar altijd veel positief commentaar op.
Met de Saeco is het wel iets anders. De in te stellen temperatuur op zijn hoogst gezet en dan is met het voorverwamen van het kopje (water uit de waterkoker) dus echt warm. De koffie is dan wel warm maar nog steeds niet super heet. Dat zou het apparaat voor ons perfect maken. Ik heb als eerste pak Lavazzo bonmen uit de supermarkt gehaald. Wilde natuurlijk meteen beginnen. Gisteren verse koffie binnen gehad van Fascino, een proef pakket. De eerste halve kilo Lavazzo is al bijna op in een halve week dus vandaag of morgen de verse bonen erin en dan even afwachten.
Ik heb gisteren de temperatuurmeter onder het hete water gehouden (tapt hij ook) en deze was 82 graden. Maalgraad staat voor de keramische schijven nog op halverwege. Heeft iets fijner andere gevolgen? Voor de smaak ofzo?
Is deze fix alleen voor Jura automaten beschikbaar?
Met de Saeco is het wel iets anders. De in te stellen temperatuur op zijn hoogst gezet en dan is met het voorverwamen van het kopje (water uit de waterkoker) dus echt warm. De koffie is dan wel warm maar nog steeds niet super heet. Dat zou het apparaat voor ons perfect maken. Ik heb als eerste pak Lavazzo bonmen uit de supermarkt gehaald. Wilde natuurlijk meteen beginnen. Gisteren verse koffie binnen gehad van Fascino, een proef pakket. De eerste halve kilo Lavazzo is al bijna op in een halve week dus vandaag of morgen de verse bonen erin en dan even afwachten.
Ik heb gisteren de temperatuurmeter onder het hete water gehouden (tapt hij ook) en deze was 82 graden. Maalgraad staat voor de keramische schijven nog op halverwege. Heeft iets fijner andere gevolgen? Voor de smaak ofzo?
Is deze fix alleen voor Jura automaten beschikbaar?