Re: Mahlkonig Vario Home

2
nardus schreef: wo 30 jan 2019, 15:29 Na bijna 2 jaar trouwe dienst heb ik hem vervangen voor een grotere maler.
Destijds gelijk voorzien van nieuwe schijven, riem en bijbehorende aandrijftandwiel.
Op een miniscuul haarscheurtje na in de hopper verkeerd de molen in zeer goede staat.
De molen heb ik ook op MP gezet met foto's waar ik er 300 voor vraag.
https://link.marktplaats.nl/m1369861594
Afhalen omgeving R'dam.
Verkeerd is verkeert.

3
nardus schreef: wo 30 jan 2019, 15:29 Na bijna 2 jaar trouwe dienst heb ik hem vervangen voor een grotere maler.
Het kan de aantrekkelijkheid hier op het forum verbeteren als je goeie foto's in het bericht plaatst.

Ook wordt niet duidelijk hoe oud de maler precies is, of je hem twee jaar geleden nieuw kocht (bon en doos bewaard) of dat je hem destijds al van een andere eigenaar overnam. Deze maler was in eerste instantie wat zwak en gammel. Ik heb er destijds ook een gehad en de beweegbare armpjes zorgden voor een 'vario' van eigen aard, tot ik er extra klemmetje op zette. Toen het ding later weer iets eigenaardigs deed, heb ik er nieuwe schijven voor gekocht en alles even later gewoon weggegeven. Kan dus nuttig zijn als je meer info erbij geeft zodat de koper weet of hij hiermee een latere / verbeterde versie heeft.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

5
ja die plaatjes zag ik op MP, maar 1) het zijn matige foto's en 2) is het makkelijker als de lezer er niet special naar op zoek moet of (zoals wanneer iemand het met Tapatalk heeft 'geplaatst') alsnog eerst op die Tapatalk link moet klikken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
Gezien de plastic steun voor de PF is de maler al de nodige jaartjes oud....
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

7
bvds schreef:Gezien de plastic steun voor de PF is de maler al de nodige jaartjes oud....
Yes en ik vind de prijs daarom ook de nodige euro's te hoog. Die van mij was bijvoorbeeld 2.5 jaar oud en zeker 100€ goedkoper =)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.