Nieuw lid Martin

1
Hallo ik ben Martin.
Ik heb tot hebben altijd mijn trouwe filter machine gebruikt. De philips gourmet. Altijd super hete koffie. Deze week heb ik een vol automaat of beter nog een super automaat gekocht. De philips SM7685. Een prachtig apparaat die ik heb gekozen voor het gemak. Bonen erin, kies je koffie en klaar. Komt een prima bakkie leut uit. Ik heb er nu lavazzo bonen in (jaja supermarkt :roll: ) maar net een proef pakket besteld bij Fascino. Ik weet dat de mensen hier niet veel op hebben met de vol automaten maar iedereen moet hier koffie kunnen pakken zonder teveel gedoe. Vrouwlief zou dat al helemaal vreselijk vinden. Het apparaat zelf ziet er erg mooi uit. Na 3 dagen in gebruik te hebben ben ik best wel tevreden. Echter de temperatuur is nog wel een dingetje. Ook op stand hoog vind ik hem nog iets te lauw. Kopjes uiteraard voor verwarmd. Ik ga nu naar even experimenteren met wat verse bonen. Maal graad van de keramische molen staat op halverwege. Laat ik maar even zo voorlopig. Eerst maar eens een lekkere koffie uitzoeken.

Als jullie nog tips hebben behalve een ander apparaat kopen hoor ik het graag. :mrgreen: