Fausto Chrome Molen van Rocket Espresso Milano

1
Koffiemolen model Fausto (in Chrome!) voor espresso van het wereldwijd gekende merk Rocket Espresso Milano.
Het betreft hier een degelijke molen met 65mm (!!) stalen schijven gemonteerd op een 500W motor. De maalgraad kan staploos ingesteld worden dmv het wieletje bovenop de molen. Hét voordeel bij deze molen is dat wanneer je hem reinigt en daarna terug in elkaar steekt dat uw instelling nooit verloren gaat omdat de onderste schijf vast gemonteerd is en je enkel de bovenste schijf losmaakt.Laat dit u niet afschrikken, dit proces is uiterst eenvoudig en zal ik u tonen indien u de molen koopt. Ook de bediening is uiterst eenvoudig: met 2 presets maalt u ofwel voor één kopje of 2 kopjes, samen ingedrukt maalt u continu.
De molen heeft 39kg bonen gemalen kan er zeker nog enkele honderden malen in de toekomst. Indien nodig zijn de schijven eenvoudig te vernieuwen tegen een minimale kost.
Verkoop gebeurt in het kader van een upgrade naar het hoger segment in espresso bereiding.
Aankoopdatum is 27 mei 2016.
De staat is perfect, hij heeft nooit een technisch mankement gekend en is zonder meer met een gerust hart aan te kopen. Het onderhoud gebeurde heel punctueel waardoor de staat van de molen nagenoeg z.g.a.n. te beschouwen is. (Enkel wat krasjes op de hopper door een schuursponsje bij het uitwassen vd hopper voor het wisselen van de bonen.)
Vraagprijs 575euro
Bij voorkeur afhalen in Leuven (Vlaams-Brabant). Verzenden kan in originele doos (met originele handleiding) mits vooruitbetaling en op kosten en risico van de koper.
Contact op 0032 476 244 950
Vraagprijs 575 euro
Foto's: https://www.dropbox.com/sh/9piovhiq1esr ... 6q3na?dl=0
La Marzocco Linea Mini • Eureka Atom Specialty 75 molen • Bonen Koffie Onan (Leuven - België)

Re: Fausto Chrome Molen van Rocket Espresso Milano

3
Hiermee helpt u me echt niet vooruit Cremalover en ik ben geenszins akkoord met uw bewering. Ouderdom zegt niks bij een toestel gebruikt in de huiskamer.

De molen is functioneel en visueel heel goed in orde, daar sta ik garant voor. De krasjes op de hopper zijn bekend maar doen geen afbreuk aan de werking. Bovendien gaat het om een vraagprijs en mijn korting overschrijdt uw 20%. Ik verkoop, dus ik bepaal mijn verkoopstrategie, daar moet niemand iets over zeggen tenzij je een potentiële koper bent.

Dus, moei je niet meer met mijn verkoop en respecteer de verkoopregels zoals gevraagd door de moderators.
La Marzocco Linea Mini • Eureka Atom Specialty 75 molen • Bonen Koffie Onan (Leuven - België)

4
Leuvenaar230 schreef: wo 13 feb 2019, 12:53 Hiermee helpt u me echt niet vooruit Cremalover en ik ben geenszins akkoord met uw bewering. Ouderdom zegt niks bij een toestel gebruikt in de huiskamer.

De molen is functioneel en visueel heel goed in orde, daar sta ik garant voor. De krasjes op de hopper zijn bekend maar doen geen afbreuk aan de werking. Bovendien gaat het om een vraagprijs en mijn korting overschrijdt uw 20%. Ik verkoop, dus ik bepaal mijn verkoopstrategie, daar moet niemand iets over zeggen tenzij je een potentiële koper bent.

Dus, moei je niet meer met mijn verkoop en respecteer de verkoopregels zoals gevraagd door de moderators.
Prima.Was ook meer een tip.Ieder bepaalt natuurlijk zijn eigen prijs.Ik ben er makkelijker in .Meer dan twee jaar oud verkoop ik alles tegen zowat 60% van de nieuwwaarde.Ook in nieuwstaat.
Maar ieder zijn ding

5
Leuvenaar230 schreef: wo 13 feb 2019, 12:53 Dus, moei je niet meer met mijn verkoop en respecteer de verkoopregels zoals gevraagd door de moderators.
En precies daar ga je de fout in. Op Marktplaats gelden die regels maar op een forum niet. Cremalover zijn reactie is dus geheel terecht.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

6
Erik82 schreef:
Leuvenaar230 schreef: wo 13 feb 2019, 12:53 Dus, moei je niet meer met mijn verkoop en respecteer de verkoopregels zoals gevraagd door de moderators.
En precies daar ga je de fout in. Op Marktplaats gelden die regels maar op een forum niet. Cremalover zijn reactie is dus geheel terecht.

Ik denk het niet Erik82. Sticky post van Bobbee onderaan: - alleen on topic gerelateerd antwoorden! Onzinnige reacties, meningen over aangeboden goederen, over de vraagprijs of onvolledige te koop topics worden verwijderd.

7
Deze discussie is inderdaad niet gewenst. Graag reacties verwijderen.

Wat de 1 vraagt voor iets kan iemand anders het niet mee eens zijn. In het algemeen geldt een verkoper wilt de hoogste prijs en de koper de laagste prijs. Is een prijs te hoog dan wordt het niet verkocht. Iets tussen koper en verkoper om te bespreken.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!