Hi,
Gaat nu echt gebeuren - afgelopen jaar wederom te weinig gebruikt. Onze Bezzera Strega mag naar een nieuwe eigenaar.
Deze Bezerra Strega heb ik oktober 2015 aangeschaft. Dit is de versie met watertank - altijd keurig onderhouden en met anti-kalk oplossingen van water voorzien. Alle originele hendels en knoppen zijn vervangen door palissander varianten, gemaakt door DiRossi. Originele Bezerra onderdelen zitten er vanzelfsprekend ook bij. Machine is met veel liefde gebruikt en onderhouden afgelopen jaren - ik durf dan ook te stellen dat de machine in top conditie is.
Algemene informatie over de Bezzera Strega is ruimschoots op internet te vinden. Ondanks dat ik het een allemansvriend vindt waarmee het moeilijk is om een slechte koffie te maken, zou ik de machine geen machine voor beginners durven noemen vanwege de hevel.
Machine komt met: 2 portafilterhouders, waarvan 1 naked, 2 uitlopen (enkel en dubbel), 5 filterbakjes waaronder 2 IMS (24.5 & 26.5) en een geplaatst IMS douchescherm. Ik doe er ook de schoonmaakspullen bij waaronder Cafiza en een groepborstel zodat de nieuwe eigenaar gelijk aan de slag kan.
AANPASSING: Machine komt nu met een groot aantal extra's - foto's van dit alles in het 6e bericht van dit topic dus even doorscrollen.
- Tamper van Pallisander zodat deze matchen met het houtwerk van de espresso machine (keuze uit 2 modellen)
- Dikwandig koffielab koffieservies bestaande uit 6 espresso, 6 cappuccino en 6 latte kopen (met schotel )
- 3 Motta Melkkannen - 75, 50 en 35 cl
Verkocht!
Ik nodig geïnteresseerden graag uit de machine te komen testen in Houten.
Groet, Vincent
VERKOCHT - Bezerra Strega
1
Laatst gewijzigd door winkje op za 16 mar 2019, 15:55, 5 keer totaal gewijzigd.