Gisteren een dagje Utrecht gedaan en naar Van Pommeren geweest. Super goed geholpen door verschillende mensen daar (o.a. Robert) Mijn Fausto direct naast de nieuwe Eureka Specialty 75 gezet, boontjes erin gedaan en beginnen testen om de verschillen te zoeken in smaak (ism Expobar E61 machine). De Fausto deed het eigenlijk niet slecht, maar de Specialty 75 haalde toch meer detail naar boven, en mijn vrouw vond het wat zachter smaken allemaal.Normaal zou ze afremmen (weer een dure aankoop), maar ze zag geen argument om de Specialty niet te kopen, zoveel beter vond ze het om maar niet te spreken van hoe stil en snel de molen is, ongelooflijk! Visueel past het plaatje ook veel beter naast een zwarte La Marzocco Line Mini. Ze ging helemaal voor de bijl toen de man lattes begon te maken met de grote lever machine. Dan maar de knoop doorgehakt en een zwarte Specialty 75 gekozen. Voordeel, omdat ik een nieuw wachtwoord moest kiezen op hun nieuwe website onlangs moest ik mijn wachtwoord wijzigen en werd ik daarbij vergoed met een 10% korting code op mijn volgende aankoop. Kon dus niet beter
In mijn karretje: de molen, 3 motta kannetjes (waar al korting op was !) Grindz bonen en een siliconen ring voor mijn LM Linea mini. Dat allemaal voor de prijs van 1085 euro, 5 euro goedkoper dan een nieuwe molen op hun site! Gisterenavond en deze morgen al hard gespeeld met het ding, en mijn vrouw zei dat het de lekkerste latte was die ze ooit heeft gedronken! Voilà, missie geslaagd, mijn vrouw content, en ik ook!
https://www.dropbox.com/s/7qe4nw1r1pvap ... .HEIC?dl=0
Tip: we zijn daarna iets verder op de Lijnmarkt 26 lekker gaan eten bij restaurant BIS, een aanrader!