Rutte046 schreef:Capulus schreef: di 14 mei 2019, 14:46
@3aan schreef:Zou eens beginnen bij je opvoeders, die hebben daar waarschijnlijk wel het een en ander nagelaten, m.a.w. daar heb je het niet meegekregen!
Anders kwam je ons hier niet mee vervelen, aangezien wij hier niet zo van de Cups (ouwe meuk) zijn ben je hier waarschijnlijk aan het verkeerde adres.
Wat Adriaan hier subtiel mee probeert te zeggen is vermoedelijk dat op dit forum relatief weinig mensen gebruik maken van Nespresso. Minder plastic is overigens altijd een goed idee, maar ik weet niet of dit forum de plek is waar mensen je gaan helpen. Ik heb er te weinig verstand.
Succes met je zoektocht.
Ik begin me langzamerhand ook te realiseren dat dit niet de juiste plek is.
Niks van aantrekken. Sommigen van ons zijn wel tof en hebben begrip voor de situatie van een student.
Het is wel zo dat wij héél veel van koffie weten en dus ook allang geen Nespresso meer drinken, tenzij het noodgedwongen moet door bijv. te weinig tijd of op/voor visite. De doelgroep is daarmee onderzoekstechnisch niet geheel de juiste, omdat wij hier geen aandacht aan willen schenken.
Met social media kan je een hoop respons verkrijgen. Tevens werkt een middagje per persoon met een iPadje bij de lokale nespresso-cup dealer voor de deur ontzettend goed (AH, nespresso, etc.)
5-10 minuten voor een enquête is tevens te lang. Mensen geven in onze economie/maatschappij niet graag 5-10 minuten.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.