Re: Vesuvius Evo Leva
2leuk ding, jammer van de onnodige muziek.
pre-infusie 2 bar, extractie begint 10 bar en loopt langzaam iets terug naar 7 bar.
Slimme routine van de man met de lepel.
pre-infusie 2 bar, extractie begint 10 bar en loopt langzaam iets terug naar 7 bar.
Slimme routine van de man met de lepel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Op een of andere manier doet dit me zo denken aan het merk sage/breville veel elektronica … en weinig espresso machine
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)
5Vind die zichtbare electronica niet mooi. Hou persoonlijk meer van een lever zonder poespas.
De muziek vind ik een beetje vreemd gekozen. Maar Dave is wel een topper.
De muziek vind ik een beetje vreemd gekozen. Maar Dave is wel een topper.
6Op 1:03 als hij de hefboom nederhaalt lijkt het alsof de gehele voorzijde van de machine naar voren komt.
Ik heb dat weleens gehad als de Londinium op een trolley op tapijt stond, dat de bodem van het huis wat meebewoog, maar hier lijkt de rest van de machine overeind te blijven en slechts de voorzijde te kiepen.
Ik heb dat weleens gehad als de Londinium op een trolley op tapijt stond, dat de bodem van het huis wat meebewoog, maar hier lijkt de rest van de machine overeind te blijven en slechts de voorzijde te kiepen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
8Ontzettend lelijk met die enorme digitale Display. Is dit een prototype ofzo?
Zal vast en goede machine zijn, daar niet van.
Zal vast en goede machine zijn, daar niet van.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
10Dat kan geen kwaad.Schijnt dat de groep gevederd is.Voor de demping.fransg schreef: wo 01 sep 2021, 21:03 Op 1:03 als hij de hefboom nederhaalt lijkt het alsof de gehele voorzijde van de machine naar voren komt.