Re: Keulen-SCAE wonderfull world of coffee
11Nicole, laat je niet gek maken, gaat helemaal goed komen. Weet zeker dat je een goede performance gaat laten zien.
Ik vond de volgende espresso toch lekkerder.
Thanks! Had nog behoorlijk last van last-minute-zenuwen, maar voor 2 dagen voorbereidingstijd viel 't me niks tegen...Jeroen schreef:Vanochtend was het dan zover. Met minimale voorbereidingstijd betrad Nicole de Zeeuw van Espressobar Gutenberg te Utrecht als afgevaardige voor Nederland de Latte Art Area te Keulen. Met een 7 voor het uiterlijk van haar creaties en een 6 voor smaak heeft zij het helaas niet gered naar de finale. Buiten dat, topprestatie Nicole!!
Kijk, zó doe je dat! Toppie Annemarie!En ik heb het zo waanzinnig naar mijn zin gehad, ben in drie dagen gepromoveerd van helper, via een jury workshop (en jah, ik heb het examen ook nog gehaald ) naar stagemanager frontstage samen met Richard. Het dringende verzoek om naar Londen te komen is ook al binnen
Ik vind het razend knap! En het is ook precies waarom ik niet geschikt ben voor zoiets...Maar eh laten we vooral niets af doen aan de prestatie van Nicole, want man, het is echt wel stressvol om op dat podium te staan, redelijk heet onder die lampen, een hoop fotografen en tv- camera's, live op internet. Ik had al pijn in mijn buik en ik wil niet voelen wat Nicole voelde daar.
En dat na anderhalve dag voorbereiding en een paar uur/minuten met de championshipkoppen en die waren net iets groter dan de meeste cappu- en macchiatokoppen
En dan met zulke trillende handen zo'n resultaat neer zetten, maakt mij benieuwd wat ze doet met de juiste voorbereiding.