fransg schreef:Hoe traaaag en sloom ook verteld (alsof het hele team tevoren valium had genomen, inclusief de muziekmaker), het lijkt me wel een commercieel juichverhaal.
Het ding heeft raakvlakken met jouw handelingen en daarom dacht ik: Wat leuk, die zullen ze op het forum ook wel leuk vinden om eens een keer te zien adhv dit topic en de eerdere opmerking over hoe je gaat uitzoeken als je meerdere kg moet analyseren.fransg schreef:ah ik zie het nu, op 2:07 -- eerste keer dacht ik 'saai verhaal' maar nu heb ik 'm doorgespoeld naar die plek:
https://youtu.be/rzQXbWZtrIM?t=127
Hoe traaaag en sloom ook verteld (alsof het hele team tevoren valium had genomen, inclusief de muziekmaker), het lijkt me wel een commercieel juichverhaal.
Ding is niet echt goedkoop ook
Ja heel goed!bobbee schreef: do 13 mei 2021, 09:49 Het ding heeft raakvlakken met jouw handelingen en daarom dacht ik: Wat leuk, die zullen ze op het forum ook wel leuk vinden om eens een keer te zien adhv dit topic en de eerdere opmerking over hoe je gaat uitzoeken als je meerdere kg moet analyseren.
Heb je ook wel gelijk in. Het is geen Jehova/Halleluja/AmazingDiscovery sales praatje. Ik dacht ook eerst een gewoon interview / gesprek over zijn aanpak te kijken maar al met al is het toch gewoon een sales pitch zij het op sterk vertraagd beeldbobbee schreef: do 13 mei 2021, 09:49Ik vind het filmpje wel ok, eens een keer geen gelikt kickstarter promo filmpje van 20 in een dozijn met flitsen en flarden van het apparaat zelf met een stoere Amerikaanse voice over die zegt dat je dit moet hebben want....
fransg schreef: Toch gewoon een sales pitch zij het op sterk vertraagd beeldEen 45 toeren single gedraaid op 33 toeren elpee snelheid.
Kat komt net uit de vijver?gilleko B. schreef: do 13 mei 2021, 12:14 Nou bij deze! Sovdabonen uit Limburg. Zoek de verschillen.