Re: Wee je licht geboonte

11
Tweede keer dat ik bij Bjőrn Aarts boontjes heb besteld. Prijs is er ook naar, maar was wel onder de indruk van de smaak van die vorige bonen, ook uit Guatamala, Amatillo Pacamara. Nu dus wederom uit Guatemala. Zal nog een fotootje posten voor de kleur. Zag later dat hij die speciale Sovda apparatuur had.

12

fransg schreef:
bobbee schreef: do 13 mei 2021, 08:07 Dutch barista, bjorn aarts heeft er een mooi apparaat voor!
Hoe traaaag en sloom ook verteld (alsof het hele team tevoren valium had genomen, inclusief de muziekmaker), het lijkt me wel een commercieel juichverhaal.

Schermafbeelding 2021-05-13 om 09.09.28.png

Afbeelding
Afbeelding
icm die getekende ogen ontstaat naast het fonetische een versterkend effect. Maar zijn koffie's vind ik wel bijzonder.

Afbeelding

13

fransg schreef:
bobbee schreef: do 13 mei 2021, 08:07 Dutch barista, bjorn aarts heeft er een mooi apparaat voor!
ah ik zie het nu, op 2:07 -- eerste keer dacht ik 'saai verhaal' maar nu heb ik 'm doorgespoeld naar die plek:

https://youtu.be/rzQXbWZtrIM?t=127

Hoe traaaag en sloom ook verteld (alsof het hele team tevoren valium had genomen, inclusief de muziekmaker), het lijkt me wel een commercieel juichverhaal.

Ding is niet echt goedkoop ook
Schermafbeelding 2021-05-13 om 09.09.28.png
Het ding heeft raakvlakken met jouw handelingen en daarom dacht ik: Wat leuk, die zullen ze op het forum ook wel leuk vinden om eens een keer te zien adhv dit topic en de eerdere opmerking over hoe je gaat uitzoeken als je meerdere kg moet analyseren.

Ik vind het filmpje wel ok, eens een keer geen gelikt kickstarter promo filmpje van 20 in een dozijn met flitsen en flarden van het apparaat zelf met een stoere Amerikaanse voice over die zegt dat je dit moet hebben want....
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

14
bobbee schreef: do 13 mei 2021, 09:49 Het ding heeft raakvlakken met jouw handelingen en daarom dacht ik: Wat leuk, die zullen ze op het forum ook wel leuk vinden om eens een keer te zien adhv dit topic en de eerdere opmerking over hoe je gaat uitzoeken als je meerdere kg moet analyseren.
Ja heel goed!

Ik heb het linkje er ook bij gezet op mijn blog en ook bij het bericht daarover op HomeBarista.
bobbee schreef: do 13 mei 2021, 09:49Ik vind het filmpje wel ok, eens een keer geen gelikt kickstarter promo filmpje van 20 in een dozijn met flitsen en flarden van het apparaat zelf met een stoere Amerikaanse voice over die zegt dat je dit moet hebben want....
Heb je ook wel gelijk in. Het is geen Jehova/Halleluja/AmazingDiscovery sales praatje. Ik dacht ook eerst een gewoon interview / gesprek over zijn aanpak te kijken maar al met al is het toch gewoon een sales pitch zij het op sterk vertraagd beeld ;-) Een 45 toeren single gedraaid op 33 toeren elpee snelheid.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino