Erg mooi resultaat. Ik heb er niet het geduld
voor helaas. Op het stijlforum zitten ook mensen die dit erg goed kunnen en delen vaak mooie projecten.
Mijn Greve schoenen houd ik zo goed mogelijk bij met tint donkerder dan dat er standaard op zit.
Helaas krijgen ze steeds minder draagtijd omdat mijn barefoot schoenen meer doen met mijn voeten en lijf. Maar ja die zien er niet zo mooi uit.
Re: Wie de schoen past trekken hem aan
13In Japan maken ze mooie schoenen inderdaad. Yohei Fukuda, om maar eens iets te noemen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
14Ik ga hem straks googlen. Mooi wereldje.Fisherman schreef:In Japan maken ze mooie schoenen inderdaad. Yohei Fukuda, om maar eens iets te noemen.

15Herkenbaar. Door het thuis werken kregen mijn schoenen ook steeds minder draagtijd. Daarom heb ik een paar exemplaren van de hand gedaan, typische kantoorschoenen; Oxfords en Derby's met lederen zolen.Daniël schreef:Erg mooi resultaat. Ik heb er niet het geduld
voor helaas. Op het stijlforum zitten ook mensen die dit erg goed kunnen en delen vaak mooie projecten.
Mijn Greve schoenen houd ik zo goed mogelijk bij met tint donkerder dan dat er standaard op zit.
Helaas krijgen ze steeds minder draagtijd omdat mijn barefoot schoenen meer doen met mijn voeten en lijf. Maar ja die zien er niet zo mooi uit.
De ruimte die daarmee vrij kwam heb ik onlangs deels opgevuld met een (vind ik) prachtig paar Chelsea boots van het indrukwekkende merk Carlos Santos. De combinatie van 'Scotch grain' leer en rubberen Dainite zool maakt dit paar uitstekend draagbaar op straat, ook gedurende seizoenen met veel nattigheid en wat pekel.
Voordeel van dit leer is dat het niet geheel glad is, dus oneffenheden vallen minder op, mochten ze ontstaan. Tevens wordt er beweerd dat dit leer zich minder aantrekt van water; dit moet nog blijken.
Al met al een low maintenance en casual laars, die zich zowel in formele als informele settings prima staande weet te houden. Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
16Denk dat dat wel favoriete schoen is, Chelsea boots. En wat zag die supergentleman John Steed in de Wrekers er formidabel uit met die altijd halfhoge Chelsae Boots. YSL heeft ook mooie. Prachtige boots onder die kerstboom

17Deze lopen wel lekker,.maar van een mindere orde en grootte. 

18Dat mag de pret niet drukken. Mooi en verfijnd gecombineerd met die jeans. Klasse!gilleko B. schreef:Deze lopen wel lekker,.maar van een mindere orde en grootte.
19Fisherman schreef:Dat mag de pret niet drukken. Mooi en verfijnd gecombineerd met die jeans. Klasse!gilleko B. schreef:Deze lopen wel lekker,.maar van een mindere orde en grootte.

20En zonder sokken,zoals het hoort 

Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.