Re: The puck rake
12Betekent vast niet dat we de kleur kunnen kiezen?
Ik zou hem wel liefst zo "glad" mogelijk hebben, als dat een paar euro extra zou kosten voor dunner filament is dat prima.
Ik zou hem wel liefst zo "glad" mogelijk hebben, als dat een paar euro extra zou kosten voor dunner filament is dat prima.
13Ik zal eens in conclaaf met mijn printmaat maar op zich zijn ze best glad. Ligt ook niet persee aan filament. Eerder aan de laagdikte.
Eventueel is het materiaal ook prima te schuren en te spuiten.
Eventueel is het materiaal ook prima te schuren en te spuiten.
14Dan is het prima hoor. Een beetje grip kan ook geen kwaad
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
15Zoals je in je eerdere topic al aan gaf staat deze tool gewoon op Thingiverse: https://www.thingiverse.com/thing:4819617
Daar staat echter bij licensing dat je deze alleen maar commercieel (waarvan hier toch wel sprake lijkt) mag aanbieden voor $ 10, omgerekend een kleine 9 euro. Er is natuurlijk niemand die je gaat controleren maar heel chique is het niet. Zeker niet als je bedenkt dat de kostprijs zo'n 2 euro is.
Daar staat echter bij licensing dat je deze alleen maar commercieel (waarvan hier toch wel sprake lijkt) mag aanbieden voor $ 10, omgerekend een kleine 9 euro. Er is natuurlijk niemand die je gaat controleren maar heel chique is het niet. Zeker niet als je bedenkt dat de kostprijs zo'n 2 euro is.
16Aan PLA ben je inderdaad niet veel kwijt, maar als ik me niet vergis waren de naaldjes al €8 of €9.
17Nou, 15 euro incl verzendkosten...valt wel mee dan toch?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
18Bij de licence-bepalingen zullen de naaldjes niet zijn ingecalculeerd of meegerekend? Ze kunnen niet weten waar je die precies gaat bestellen.
Bij de grondstoffen voor de 3D printer moet je ook de kosten / afschrijving van dat ding in het oog nemen.
Het lijkt me sowieso liefdewerk gezien de tijd die ermee gemoeid is, bestelling ontvangen, verwerken, plannen, inpakken, naar de post brengen...
Bij de grondstoffen voor de 3D printer moet je ook de kosten / afschrijving van dat ding in het oog nemen.
Het lijkt me sowieso liefdewerk gezien de tijd die ermee gemoeid is, bestelling ontvangen, verwerken, plannen, inpakken, naar de post brengen...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
19Ik heb het niet bedacht maar het staat gewoon bij de licensing (overigens wordt de link er ook niet bij vermeld):
"A note to commercial printers: this WDT is meant to be affordable and accessible for espresso enthusiasts. I give permission to print and sell these as long as the following conditions are met.
0. Any posting should include a link to this design.
1. Prints should include needles.
2. Total cost may not exceed 9 USD.
3. If a stand is included, total cost should not exceed 10 USD.
Total costs exclude shipping and handling."
Naaldjes zijn 5 euro per 100 in NL, via aliexpress 10 euro per 500.
Maar prima hoor, ieder z'n ding.
"A note to commercial printers: this WDT is meant to be affordable and accessible for espresso enthusiasts. I give permission to print and sell these as long as the following conditions are met.
0. Any posting should include a link to this design.
1. Prints should include needles.
2. Total cost may not exceed 9 USD.
3. If a stand is included, total cost should not exceed 10 USD.
Total costs exclude shipping and handling."
Naaldjes zijn 5 euro per 100 in NL, via aliexpress 10 euro per 500.
Maar prima hoor, ieder z'n ding.
20Ik zie het probleem niet zo hoor. Heb helemaal niks met 3D printen. De eerste €5 zijn ze al kwijt aan verzendkosten. Voorspel nog geen Sywert van Lienden praktijken of luxe Ferrari op mijn kosten (de benzine naar de dealer is nog niet eens betaald).
LeverCraft vraagt er gewoon €34,- voor. Excl. verzendkosten uit de VS (€10), BTW (€15), invoerkosten (€9), afhandelingskosten (€16,50).
LeverCraft vraagt er gewoon €34,- voor. Excl. verzendkosten uit de VS (€10), BTW (€15), invoerkosten (€9), afhandelingskosten (€16,50).
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.