Gelukkig heb ik toch al beet via dit topic, dus missie voorlopig geslaagd

Gaaf, ik heb je een PM gestuurd!manduca schreef:Ik heb wel een klim/instructiewand op zolder. Maar of ik dat een cave kan noemen….
Merendeel hier is metroman. We torsen de last van gepest worden al een heel leven mee.Zijn we aan gewend.fransg schreef: do 25 nov 2021, 11:45 Mooie website met verhalen!
Goed dat je de mensen niet vreselijk voor schut zet zoals vandaag de dag doorgaans de bedoeling is met zulke interviews in de media.
Als je bovenin bent sta je 40 cm van de vloer?manduca schreef: do 25 nov 2021, 15:43 Ik heb wel een klim/instructiewand op zolder. Maar of ik dat een cave kan noemen….
Euhh, ik kan met mijn voeten op de grond het plafond aan rakencremalover schreef:Als je bovenin bent sta je 40 cm van de vloer?manduca schreef: do 25 nov 2021, 15:43 Ik heb wel een klim/instructiewand op zolder. Maar of ik dat een cave kan noemen….
Belangrijk in deze tijd van tablets en smartphones. Mijn schoonzus is gymlerares en heeft me laatst verteld dat de motorische vermogens van kinderen de laatste 20 jaar dramatisch zijn verslechterd.manduca schreef: do 25 nov 2021, 18:49Euhh, ik kan met mijn voeten op de grond het plafond aan rakencremalover schreef:Als je bovenin bent sta je 40 cm van de vloer?manduca schreef: do 25 nov 2021, 15:43 Ik heb wel een klim/instructiewand op zolder. Maar of ik dat een cave kan noemen….. De zolder was ruim 4 meter hoog, maar vanwege de kinderen heb ik daar kamers gemaakt.
Mijn jongste klimt er op. Ik gebruik het om cursus te geven en technieken te trainen.