Even iets completely different.
In het dagelijks leven werk ik als journalist, maar in mijn vrije tijd heb ik een (vind ik) leuk project lopen, samen met een fotograaf.
De naam van het project is Cave Men: we zoeken mannen met een mancave/hobbyruimte op en maken daar een mooie reportage van in woord en beeld. Ik schrijf, de fotograaf (je verwacht het niet) fotografeert. Vaak help ik mee als menselijk lampenstatief

Zie hier onze werken: https://cave-men.nl
We maken er uitdrukkelijk geen man bijt hond reportage van, maar komen juist met open vizier en met een combinatie van verwondering, enthousiasme en jaloezie binnen. Dat zie je ook terug in de foto’s, het gaat om een zekere cool-heid.
Het project heeft vanwege Corona enige tijd stilgelegen, maar we zijn voorzichtig weer op zoek naar nieuwe deelnemers.
Nu zijn zowel de fotograaf als ik gek op koffie en kan ik me zomaar voorstellen dat hier mannen zijn die een speciale koffie kamer of bijvoorbeeld een plek om te branden hebben. Vandaar dit bericht. Heb je zoiets en lijkt het je leuk om eens mee te doen (kan natuurlijk ook als Corona weer een beetje beter onder controle is), schroom dan niet en stuur mij een PB. Ook bij vragen.
PS: Ook caves met een ander thema vinden we leuk, dus tips zijn altijd welkom!
Ben benieuwd!
Groeten,
Thomas