Nee hoor, groep heeft "normale" afstand tot de groep.
Het is een mooie machine als alles het doet.
Als er iets mis is, is het ding nog erger dan een Brewtus.
In veel gevallen moet je de stoomboiler uitbouwen om ergens bij te kunnen.
Re: Izzo Alex Duetto 3.0, dual boiler espresso machine
12TS reageert niet op de hints van leden. Geeft wel antwoord op een vraag. Reageert niet op mijn vraag.
Als dit niet is aangepast vanavond zet ik de advertentie op slot en haal de link weg. Wil niet autoritair handelen maar dit zijn simpele dingen die ons forum van marktplaats onderscheiden dus daar moet ik wel wat aansturen vind ik.
Als dit niet is aangepast vanavond zet ik de advertentie op slot en haal de link weg. Wil niet autoritair handelen maar dit zijn simpele dingen die ons forum van marktplaats onderscheiden dus daar moet ik wel wat aansturen vind ik.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
13Klopt. Ik heb de v2 gehad. Bij een probleem naar Kafko gebracht. Peter had er exact dezelfde opmerking over. Ik zou deze machine om die reden niet opnieuw kopen.HanR schreef: ma 07 feb 2022, 15:32 … Het is een mooie machine als alles het doet.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
14Ik had de mijne bij van Pommeren waar die ook in onderhoud ging (zelf niet te doen). Zij waren toen ook officieel importeur volgens mij van Izzo. Geen idee meer of ik een V1 of V2 had. Deze V3 ziet er van buiten wel mooie uit; lijkt van binnen hetzelfde.
Draait nu al een flinke tijd bij een goede vriend van mij zonder problemen. Al stuurt hij hem niet braaf elke 2 jaar op wat ik wel deed. Het zijn dus geen slechte machines. En als hij goed onderhouden is, heb je voor €700 geen slechte koop denk ik.
Ik vind het wel fijn dat ik nu gewoon zelf aan mijn machines kan sleutelen (al gaat dat niet verder dan een slijtage onderdeel vervangen).
Draait nu al een flinke tijd bij een goede vriend van mij zonder problemen. Al stuurt hij hem niet braaf elke 2 jaar op wat ik wel deed. Het zijn dus geen slechte machines. En als hij goed onderhouden is, heb je voor €700 geen slechte koop denk ik.
Ik vind het wel fijn dat ik nu gewoon zelf aan mijn machines kan sleutelen (al gaat dat niet verder dan een slijtage onderdeel vervangen).
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
15Lijkt wel een kerncentrale.HanR schreef: ma 07 feb 2022, 15:32 Nee hoor, groep heeft "normale" afstand tot de groep.
Het is een mooie machine als alles het doet.