Re: Lekbak Bezzera Strega

13
Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.

Ik heb er nu als probeersel dummies (een soort kneedgumachtig spul) op geplakt. De lekbak blijft prima zitten maar het ziet er natuurlijk niet uit als je de bak verwijderd.

Ach, zo blijf je bezig met kleine superbelangrijke dingen.

14
omeCo schreef:Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.

Ik heb er nu als probeersel dummies (een soort kneedgumachtig spul) op geplakt. De lekbak blijft prima zitten maar het ziet er natuurlijk niet uit als je de bak verwijderd.

Ik stop dit probleem in mijn geheugen en als ik ergens opkom of iets moois vind laat ik van mij horen.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

15
omeCo schreef:Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.

Zo lang dit de grootste problemen blijven dan is het zo te horen een goede koop geweest ;).

16
Wijmaar schreef:

Zo lang dit de grootste problemen blijven dan is het zo te horen een goede koop geweest ;).
Hahaha, zeker! Nog geen dag spijt van gehad!

Onlangs waren er wel bijna slachtoffers gevallen. Mijn oudste dochter gaf een feestje ivm haar 18e verjaardag. Wij waren wel thuis maar bemoeiden ons niet met de feestende meute. Op enig moment hoorden we een vreselijke knal. We zijn maar niet gaan kijken maar de volgende ochtend stonden alle kopjes andersom op de Strega. Ik wist genoeg. We hebben er niets over gehoord dus waarschijnlijk heeft niemand iets gebroken
Afbeelding
. Ik denk wel dat iemand heel erg geschrokken is!!