Madame Jeanette was volgens de geschiedenis een h..renmadame.
Maar van deze krijg je tranen in je ogen.
Re: Sriracha Espresso
12En een ‘ring of fire’ als je pech hebt. Mijn schoonmoeder is Surinaams en gebruikt madam Jeanette pepers in de Pom en stoofgerechten. Als de peper heel blijft geeft dat een heerlijke subtiele smaak maar gaat de peper kapot dan kan het gerecht de prullenbak in.ErikW schreef:Madame Jeanette was volgens de geschiedenis een h..renmadame.
Maar van deze krijg je tranen in je ogen.
13HAHA dat filmpje!! Toen ik de naam "sambalman" zag moest ik er gelijk aan denken wat een geweldige klassieker.gilleko B. schreef: za 16 jul 2022, 19:16 Ik ga het morgen proberen, zal er een filmpje van proberen te maken. Gebruik alleen deze van de Sambalman. Gekocht als hij op zijn fiets of brommer zijn potjes sambal, pittige knoflooksaus, chutney's te koop aanbood als je bij zonnig weer op een horecaterras in Rotterdam zat. Zie foto's potjes uit mijn koelkast. Zie filmpje wie hij is.
https://youtu.be/1tm_MBe1M3s
14Morgen gaak het proberen. Surinaamse pepers zoals Madame Jeanette en Adjuma zijn best heet.
A boeng, vandaag geen tijd gehad, morgen die Sambalman peper in de espresso proberen.
️
A boeng, vandaag geen tijd gehad, morgen die Sambalman peper in de espresso proberen.