Re: Te koop aangeboden: Bezzera Strega met PSM

11
Met de kennis die ik nu heb denk ik dat ik de Strega niet meer zo snel weg zou doen. Je kunt zoveel met die machine en heel veel diverse soorten koffie zeer goed trekken! Juist door die pomp.
Alleen had de hevel stang een stukje langer gemoeten voor de kracht x arm verhouding.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

12
bobbee schreef:Met de kennis die ik nu heb denk ik dat ik de Strega niet meer zo snel weg zou doen. Je kunt zoveel met die machine en heel veel diverse soorten koffie zeer goed trekken! Juist door die pomp.
Alleen had de hevel stang een stukje langer gemoeten voor de kracht x arm verhouding.
Ik heb vrijstelling voor 1 apparaat….. dus als ik wat anders koop….

15
bobbee schreef:Met de kennis die ik nu heb denk ik dat ik de Strega niet meer zo snel weg zou doen. Je kunt zoveel met die machine en heel veel diverse soorten koffie zeer goed trekken! Juist door die pomp.
Misschien ben ik minder avontuurlijk. Ik maak espresso en doe daar wel of geen melk bij.

En ik kan nu niet meer terugkrabbelen. Ik ben in (een lang) gesprek met een serieus geïnteresseerde. Kan zomaar zijn dat we morgen een deal hebben!

16
Het hoort bij de hobby! Ik wil je niet aan het twijfelen brengen.
Ik heb zelf zoveel machines gehad, dat had ik nooit had willen missen.

Wil alleen aangeven dat de Strega, de Bianca, dat waren uitblinkers. En de Londinium hoort er ook bij die ik nu heb.
De E61 machines zoals de Izzo, Rocket, ECM en BFC, Bezzera heb ik nooit gemist na verkoop. Kortom, je gaat naar een profitec hevelaar. Dat zit wel goed. En de nieuwe eigenaar van deze strega mag in zijn handjes wrijven met deze mooie machine.

En ja, ik heb ook altijd maar 1 machine tegelijk gehad!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

17
bobbee schreef:Het hoort bij de hobby! Ik wil je niet aan het twijfelen brengen.
Ik heb zelf zoveel machines gehad, dat had ik nooit had willen missen.
Afbeelding

Wil alleen aangeven dat de Strega, de Bianca, dat waren uitblinkers. En de Londinium hoort er ook bij die ik nu heb.
De E61 machines zoals de Izzo, Rocket, ECM en BFC, Bezzera heb ik nooit gemist na verkoop. Kortom, je gaat naar een profitec hevelaar. Dat zit wel goed.
Afbeelding
En de nieuwe eigenaar van deze strega mag in zijn handjes wrijven met deze mooie machine.

En ja, ik heb ook altijd maar 1 machine tegelijk gehad!
Afbeelding
Dank voor het compliment (zeg ik namens de Strega)! Ik verheug me op die Profitec en weet dat ik afscheid neem van een hele fijne machine.

Maarrrr er is nog niets gekocht of verkocht!!

18
En ja hoor, ik had een voorspellende blik. De koper haakt af omdat de boiler niet koperkleurig is en de Profitec gaat niet door ivm begrijpelijke redenen van verkoper.

Ben niet boos maar hier had ik niet op gerekend. En dat op mijn verjaardag

20
Ohwnee wat een drama...iig nog gefeliciteerd dan! Je hebt iig je machine nog niet weg gedaan voor je een nieuwe hebt! Je hebt iig thuis de knoop al doorgehakt voor een nieuwe/andere machine dus die horde heb je al genomen.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart