[verkocht]: Bezzera Strega met PSM

1
Na een jaar te hebben genoten van deze fijne machine, ben ik toe aan een volgende stap in mijn koffiereis en zoek ik iemand die met evenveel liefde en aandacht mijn Strega wil overnemen en genieten.
Hij is door de eerste eigenaar gekocht in 2015 en heeft als bouwjaar 2014 en heeft de PSM modificatie ondergaan.
Onlangs heb ik de zuigerringen vervangen. Daar heb je de komende jaren, afgezien van af en toe wat invetten, geen omkijken naar.
Verder heb ik door de vakman van Tiramisu in Harderwijk mooie eikenhouten handvaten voor de hevel en de naked portafilter en knoppen voor de stoom- en heetwaterkraan laten maken. Het handvat van de hevel is iets langer dan het origineel waardoor de hevel net wat makkelijker omlaag kan worden bewogen.

De Strega komt met een IMS douchescherm, een (ongebruikt) éénkops- en (wel gebruikt) tweekops portafilter, een originele Bezzera naked portafilter, enkele filtermandjes en de veer die in het kader van de modificatie is verwijderd.

De machine heeft op de lekbak krasjes, passend bij de leeftijd en van de kunststof kap laat bij de schroefgaatjes het chroom een beetje los. Het heeft me niet genoeg gestoord om de kap te vervangen.

De prijs voor al dit moois is € 1.200.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door omeCo op ma 21 nov 2022, 10:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Re: Te koop aangeboden: Bezzera Strega met PSM

5
Als ik er al niet een had... Jouw houtset is overigens wel mooier dan de mijne - en hij is een stukkie jonger van mijn versie 1.

Zijn er ook felicitaties aan de orde naar aanleiding van de acquisitie van een P800?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: Te koop aangeboden: Bezzera Strega met PSM

7
ErikvW schreef:Als ik er al niet een had... Jouw houtset is overigens wel mooier dan de mijne - en hij is een stukkie jonger van mijn versie 1.

Zijn er ook felicitaties aan de orde naar aanleiding van de acquisitie van een P800?
Je zou kunnen upgraden door mijn strega te kopen en die van jou te verkopen
Afbeelding

Zoals het er nu naaruit ziet, is er binnenkort aanleiding tot feliciteren
Afbeelding
. Maar ik wil niet teveel op de zaken vooruit lopen…