Re: Weegschaal 2e hands/overblijvertje

12
fob schreef: wo 20 sep 2023, 19:32
bobbee schreef: wo 20 sep 2023, 18:35 Gvolatee Koffieweegschaal 5 kg/0,1 G, zwart, koffieweegschaal met timer, lcd-display, keukenweegschaal met kom, schaal met tarrafunctie voor bakken en koken, koffieweegschaal, nauwkeurigheid voor
https://amzn.eu/d/cVoTZtf
Dat is exact dezelfde.

Nu wordt het extra ingewikkeld…..
Maar Amazon is net zo beroerd als AliExpress, dus het gaat om het principe.

Het doorgeven van zo’n weegschaaltje is iig een stuk duurzamer dan een nieuwe laten afsturen.
Stuur maar als pakketje a.ub, niet als brievenbus post.
Dan is de kans groter dat’ie heel aan komt. :idea:

Ik stuur je de gegevens per PM.
Tnx!
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

14
Yespresso schreef:Het is niet makkelijk om duurzaam te zijn in een wereld waar veel voor een habbekrats in overvloed voorhanden is en binnen een dag op je deurmat ligt zonder moeite.Mooi om te zien dat de jongere generatie er oog voor heeft.
Het is niet moeilijk. De afgelopen jaren heb ik zeker 80% van mijn aankopen met een stekker tweedehands op marktplaats gedaan. Tot volle tevredenheid. En geen oude rommel hoor.

15
Douwetje schreef: di 19 sep 2023, 07:09 Ik heb de weegschaal die fob stuurt en wil eigenlijk zelf upgraden, omdat ik zelf deze weegschaal iets te groot vind voor mijn espresso machine (maar ik vond het eigenlijk zonde om een nieuwe weegschaal te kopen als deze nog werkt). Voor een klein prijsje mag je/ze die wel overkopen.

Ha Douwe,

Staat jouw aanbod nog?
Die van fob blijkt toch geen mogelijkheid te zijn. ;)
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

17
Dat is mooi, want hier heeft zich een wonder voltrokken en is een weegschaal spoorloos verdwenen.
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino