Re: Weegschaal 2e hands/overblijvertje
11Ja voor 10 euro nieuw.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
fob schreef: wo 20 sep 2023, 19:32Dat is exact dezelfde.bobbee schreef: wo 20 sep 2023, 18:35 Gvolatee Koffieweegschaal 5 kg/0,1 G, zwart, koffieweegschaal met timer, lcd-display, keukenweegschaal met kom, schaal met tarrafunctie voor bakken en koken, koffieweegschaal, nauwkeurigheid voor
https://amzn.eu/d/cVoTZtf
Het is niet moeilijk. De afgelopen jaren heb ik zeker 80% van mijn aankopen met een stekker tweedehands op marktplaats gedaan. Tot volle tevredenheid. En geen oude rommel hoor.Yespresso schreef:Het is niet makkelijk om duurzaam te zijn in een wereld waar veel voor een habbekrats in overvloed voorhanden is en binnen een dag op je deurmat ligt zonder moeite.Mooi om te zien dat de jongere generatie er oog voor heeft.
Douwetje schreef: di 19 sep 2023, 07:09 Ik heb de weegschaal die fob stuurt en wil eigenlijk zelf upgraden, omdat ik zelf deze weegschaal iets te groot vind voor mijn espresso machine (maar ik vond het eigenlijk zonde om een nieuwe weegschaal te kopen als deze nog werkt). Voor een klein prijsje mag je/ze die wel overkopen.
Douwetje schreef: za 30 sep 2023, 09:46 Ja hoor, mijn aanbod staat nog steeds. Ik woon ook in Zwolle, dus dat komt denk ik handig uit.