Bedankt voor je reactie. Ik heb net de zeef via het schroefje uit de ECM gehaald. Helemaal dicht gekoekt met nog een paar gaatjes open. Overigens nog geen onderdelenlijst ontvangen. JT. is blijkbaar nog niet in de gelegenheid geweest op mijn verzoek m.b.t. de onderdelenlijst van de ECM Botticelli 1 te reageren. Maar hoe kom ik in contact met Sebastiaan uit Utrecht.12much schreef:Sebastiaan verkoopt ze in Utrecht voor een leuke prijs..heb je de onderdelen lijst nu al?
Re: ECM Botticelli 2 handleiding of service kaart?
13Beste koffiedrinkers,
ik heb ook onderdselen nodig - 0a rubber ring - voor mijn ouwe trouwe Botticelli. Wie is Sebastiaan en waar zit hij/zij - is het een winkel?
Graag toelichting. Bedankt!
ik heb ook onderdselen nodig - 0a rubber ring - voor mijn ouwe trouwe Botticelli. Wie is Sebastiaan en waar zit hij/zij - is het een winkel?
Graag toelichting. Bedankt!
14Sebastiaan is v. Pommeren in Utrecht.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
16Als iemand voor mij ook die handleiding voor de II heeft, dan zal ik diegene ook enorm erkentelijk zijn...
17Als je een handleiding wil lezen, dan kan je beter de Beginners Topics doorspitten, ik heb nog nooit een 'handleiding' gezien die iets zinnigs toevoegt.
Die Botticelli's zijn zowieso zeer beperkt, qua mogelijkheden.
Die Botticelli's zijn zowieso zeer beperkt, qua mogelijkheden.