Re: GEZOCHT: Vrijwilligers voor Beleef Koffie | Beleef Thee

13
Zag verder in een topic al klachten, dat ik nog zo weinig mijn afdruk liet zien.
Zoals Martijn al terecht zei, heb ik het druk, nu is dat natuurlijk geen goede reden om je koffiefamilie :D , hier op de site te verwaarlozen. Dus sorry, het spijt me :oops:
Maar op dit moment,leef,adem, slaap en alles wat je verder nog kunt doen, ik met koffie.
En dan werk ik af en toe ook nog in het restaurant tot ca 1 juni.
Ik ben betrokken bij alle koffiekampioenschappen van Nederland, dus 4 op "Beleef Koffie" inderdaad, Coffee in good spirits komt er ook aan.En dan natuurlijk Maastricht 22-24 juni, waar ik ook heel hard voor aan het werk ben en wat een topgebeuren wordt met fantastische social events en hele mooie kampioenschappen, die waarschijnlijk voor het laatst op deze manier bij elkaar gaan plaats vinden.
Dan ben ik ook nog lid van de "National Support Commitee" van World Coffee Events en heb ik de Ierse kampioenschappen gejureerd, dus weinig tijd , jah best wel. Leuk leven, jah,echt wel!!!
email-scae-maastricht-banner.png
Maar even on topic terug te komen.
Als vrijwilliger werk je hard en zitten er ook af en toe wat mindere klusjes tussen.
Maar wat je er voor terug krijgt is mega, je zit overal met je neus vooraan, kunt heel veel volgen, je ontmoet heel veel enthousiaste mensen, die je omdat je deel van "het" team bent, veel sneller aan zullen spreken.
Er is geen snellere manier om iedereen te leren kennen en om heel veel te leren.
Dus ik kan het je alleen maar aan bevelen!!!
Ik was er vorig jaar ook en het was gewoon een dagen durende barista party .
Ik ben er dit jaar zeker weer bij :lol:
Barista level 1 en 2
Nationaal Coordinator SCAE Netherlands

14
Zag verder in een topic al klachten, dat ik nog zo weinig mijn afdruk liet zien.
Ha, Annemarie, daar ben je weer! En het was geen klacht hoor, we misten je gewoon :oops: :P .

Wel goed te lezen dat je totaal bent ondergedompeld in wat je leuk vind. Zo te lezen nog steeds geen last van een overdose...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

16
Voor de echte liefhebbers hebben we natuurlijk ook een gratis toegangscode beschikbaar voor een bezoek aan Beleef Koffie | Beleef Thee 2011.

De code die je kunt gebruiken is KOFFIEPRAAT2011BKBT, na de registratie ontvang je de digitale E-Ticket in je mailbox, neem deze uitgeprint mee naar de Jaarbeurs als toegangsbewijs.

Registreren kan hier >>

Als je wil kun je je ook nog inschrijven voor een of meerdere clinics, de clinics vind je hier >>

Afbeelding

20
Joep schreef:Ligt het aan mijn computer of wil dat blok op de registratie bij meerderen niet laden?
Ik wilde me net inschrijven maar op mijn computer laadt hij niet met firefox en Internet Explorer, en op mijn HTC met Android ook niet...
Is inderdaad zo, kan geen verbinding met de server maken is de melding.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.