Re: Update forum software | 12-02-2011

13
Spironski schreef:Ha, gelukkig, het werkt nu weer goed! Ben je dan toch ruim een week met zo'n upgrade bezig hè?
Ja, inderdaad. Probleem is dat je het te weinig doet om er echt handigheid in te krijgen. Daarnaast zijn er weinig partijen die professionele ondersteuning bieden (gat in de markt).

Updates springen daarnaast niet echt handig om met instellingen en aanpassingen die je gaandeweg hebt gemaakt. Er zijn gelukkig ook een hoop pluspunten en zijn we van ongeveer 100 spam-aanmeldingen per dag (!) terug gegaan naar 0. Ik heb overigens nog niemand gehoord over die fantastische favicon die we inmiddels hebben...

Met een bezoekersaantal dat inmiddels ligt tussen de 1600 en 2000 unieke bezoekers per dag begint het wel van steeds meer belang te worden dat de boel stabiel blijft. Daarnaast moet onze lievelingsmoderator natuurlijk ook tevreden blijven ;)

We doen ons best!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

14
Martijn schreef:
Spironski schreef:Ha, gelukkig, het werkt nu weer goed! Ben je dan toch ruim een week met zo'n upgrade bezig hè?
Ja, inderdaad. Probleem is dat je het te weinig doet om er echt handigheid in te krijgen. Daarnaast zijn er weinig partijen die professionele ondersteuning bieden (gat in de markt).

Updates springen daarnaast niet echt handig om met instellingen en aanpassingen die je gaandeweg hebt gemaakt. Er zijn gelukkig ook een hoop pluspunten en zijn we van ongeveer 100 spam-aanmeldingen per dag (!) terug gegaan naar 0. Ik heb overigens nog niemand gehoord over die fantastische favicon die we inmiddels hebben...

Met een bezoekersaantal dat inmiddels ligt tussen de 1600 en 2000 unieke bezoekers per dag begint het wel van steeds meer belang te worden dat de boel stabiel blijft. Daarnaast moet onze lievelingsmoderator natuurlijk ook tevreden blijven ;)

Actieve onderwerpen functioneert hier weer! Dank aan de crew :)

We doen ons best!

15
Ik heb overigens nog niemand gehoord over die fantastische favicon die we inmiddels hebben...
Je hebt gelijk, ik had 'em al gezien, heel goed, veel beter dan dat witte vierhoekje.
Daarnaast moet onze lievelingsmoderator natuurlijk ook tevreden blijven
Dat is 'ie weer hoor! ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder