Nespresso.....
What next!
Re: beginner zoekt advies
12ESE is beter dan nespresso, die op zijn beurt beter is dan dolce gusto.
Maar je wilt eigenlijk voor een dubbeltje op de eerste rang ziiten. Het mag geen geld kosten en mag niet teveel moeite kosten. Vrij kansloos hoor.
Maar je wilt eigenlijk voor een dubbeltje op de eerste rang ziiten. Het mag geen geld kosten en mag niet teveel moeite kosten. Vrij kansloos hoor.
Is de 6th wave aan het voorbereiden
13Ik moet zeggen dat ik ook wel eens heel vieze ese heb gehad... Maar inderdaad "goedkoop en zonder inspanning" klinkt niet naar goede espresso.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
14Tja, dit alles wilde hij niet horen, en weg is hij
16"Mensen willen helemaal niet geholpen worden, ze willen alleen maar leren leven met hun problemen"... had Freud niet iets dergelijks gezegd?

La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
17Die Freud toch, wijze man. Moet ik onthouden voor als ik weer in de verleiding kom om te reageren op een dergelijke vraag zoals de OP gepost heeftSpironski schreef:"Mensen willen helemaal niet geholpen worden, ze willen alleen maar leren leven met hun problemen"... had Freud niet iets dergelijks gezegd?![]()
18Ja, de pest is dat van te voren niet altijd duidelijk is dat het weer zo ver is. We hebben toch ook wel mensen daadwerkelijk geholpen met dingen waar ze aanvankelijk niet aan dachten, toch? Aan het enthousiasme dat dan ontstaat houd ik me dan maar vast, maar inderdaad voel ik me ook wel eens die idioot die tegen een dove staat te praten... 

19Klopt ja want hoe zeggen ze ook alweer;
You can lead a horse to water, but can't make it drink!
You can lead a horse to water, but can't make it drink!
20Da's ook een mooie, en daar hebben we Freud niet eens voor nodig.