Re: einde geklapper
11Anti static screen werkt niet.Ophoping achter het screentje waardoor de motor warm loopt.Hij kan zijn meel niet kwijt.
Maar waarom laat Mazzer b.v. dan z'n garantie vervallen als je het wèl doet?Bluecold schreef:Je hoeft echt niet te verstellen met draaiende motor. Ik doe dat ook niet en heb totaal geen probemen.
Zolang je het maar in kleine stapjes doet, dan gaat dat perfect, ik doe dat namelijk ook met m'n Fiorenzato subito, in eerste instantie deed ik dat ook met een draaiende motor, beetje rommelig PF vasthouden, ring ontlokken en tegenhouden want die draait gelijk de verkeerde kant op, dan moet je gewoon met 2 personen zijn, dus dat werkt niet.Bluecold schreef:Je hoeft echt niet te verstellen met draaiende motor. Ik doe dat ook niet en heb totaal geen probemen.
Kunnen ze dat controleren dan?? wellicht een ingebouwde webcam??Spironski schreef:Maar waarom laat Mazzer b.v. dan z'n garantie vervallen als je het wèl doet?Bluecold schreef:Je hoeft echt niet te verstellen met draaiende motor. Ik doe dat ook niet en heb totaal geen probemen.
cremalover schreef:Anti static screen werkt niet.Ophoping achter het screentje waardoor de motor warm loopt.Hij kan zijn meel niet kwijt.
Dan kun je er toch gewoon een bekertje onder zetten?@3aan schreef:Zolang je het maar in kleine stapjes doet, dan gaat dat perfect, ik doe dat namelijk ook met m'n Fiorenzato subito, in eerste instantie deed ik dat ook met een draaiende motor, beetje rommelig PF vasthouden, ring ontlokken en tegenhouden want die draait gelijk de verkeerde kant op, dan moet je gewoon met 2 personen zijn, dus dat werkt niet.Bluecold schreef:Je hoeft echt niet te verstellen met draaiende motor. Ik doe dat ook niet en heb totaal geen probemen.
Omdat als jij ee axiale kracht uitoefent met stilstaande motor en er zit toevallig een steentje of keiharde boon tussen de schijven zo,n lagetje een enorme kracht krijgt te verwerken.Spironski schreef:Maar waarom laat Mazzer b.v. dan z'n garantie vervallen als je het wèl doet?Bluecold schreef:Je hoeft echt niet te verstellen met draaiende motor. Ik doe dat ook niet en heb totaal geen probemen.
Terug naar “Koffiemolens & malers”