Re: Krups ea8000

11
cremalover schreef:
KittyG schreef:Dag 2 vd Krups... Als 2 kleine kinderen zitten manlief en ik te kibbelen wie er koffie mag maken ;);)

Tot de nieuwigheid eraf is natuurlijk :mrgreen:
Verse bonen maken best verschil.
Probeer het maar eens.
2 van mijn 6 honden drinken koffie.Zijn wel spanjaarden .Die hebben er vaak meer kijk op. :D
Zijn ze een beetje goed opgevoed,
met een pinkje als ze het kopje vasthouden. :mrgreen:

Of roepen ze Olé al ze uitgeslurpt zijn., :o
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Krups ea8000

12
cremalover schreef: Verse bonen maken best verschil.
Probeer het maar eens.
2 van mijn 6 honden drinken koffie.Zijn wel spanjaarden .Die hebben er vaak meer kijk op. :D

Cafeïne schadelijk voor honden:
Caffeïne is zeer schadelijk voor de gezondheid van een hond. Caffeïne komt voor in koffie, thee, cola en chocola. Wanneer een hond één van deze dingen binnenkrijgt, dan kan hij heel ziek worden of zelfs overlijden. Er is bij de hond sprake van vergiftiging, het lichaam van de hond reageert met braken, diarree, koorts, hartfalen en coma. Hoe hoger de hoeveelheid caffeïne hoe zieker de hond zal zijn. Pure chocolade is erg gevaarlijk. Zorg dat koffie, koffiebonen, theezakjes en chocola buiten bereik van de hond zijn opgeborgen. Zo kan de hond er in een onbewaakt ogenblik niet bij.

Copy/paste vanaf een willekeurige website (op meerdere websites zelfde info)

Nu zullen ze van een slokkie koffie niet gelijk omvallen, maar caffeïne is dus slecht voor honden...

Re: Krups ea8000

13
Vande chocolade weet ik,
Heb vorig jaar een Rottweiler naar de da geraced en hem een spuit laten geven om te braken.
Had een bosche bol op. :(
Van krenten en druiven weet ik ook.
Maar Scoob slurpt al 10 jaar hier de koffieresten uit de koppen.Dus het zal wel meevallen denk ik.
:mrgreen:

Re: Krups ea8000

14
Afbeelding


Van druiven gaat een hond niet dood, althans niet die van ons, ze hebben alle drie altijd al druiven uit eigen tuin gegeten en waren/is er verzot op. :)

Chocolade in welke vorm dan ook zijn we altijd heel voorzichtig mee geweest en de huidige hond vind chocolade maar niks, hou het voor z'n bek en hij draait z'n kop de ander kant op.

De tweede boxer slobberde graag een schoteltje thee met een beschuitje en die is ruim 14 geworden.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Krups ea8000

15
De kleinste van mijn 3 Cane,s vind druiven ook lekker de andere pakken het wel aan maar tuffen het gelijk weer uit :lol:
Een andere is weer verzot op stukjes banaan :o
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

Re: Krups ea8000

16
@3aan schreef:
Afbeelding


Van druiven gaat een hond niet dood, althans niet die van ons, ze hebben alle drie altijd al druiven uit eigen tuin gegeten en waren/is er verzot op. :)

Chocolade in welke vorm dan ook zijn we altijd heel voorzichtig mee geweest en de huidige hond vind chocolade maar niks, hou het voor z'n bek en hij draait z'n kop de ander kant op.

De tweede boxer slobberde graag een schoteltje thee met een beschuitje en die is ruim 14 geworden.
Klopt.Bij ons vreten ze ook de druiven van de ranken.Maar het schijnt niet goed voor ze te zijn.

Re: Krups ea8000

18
Terug naar de koffie...
Net een latte macchiato gemaakt; ik gebruik het stoompijpje niet, maar heb een elekrische melkopschuimer; simpel, maar effectief dingetje.

Was erg lekker; heb een 60ml espresso gemaakt en een grote beker volgeschonken met het behoorlijk stijve melkschuim en daar de espresso opgeschonken.

Afbeelding

Re: Krups ea8000

19
Ergens ben ik bang dat daarmee mijn hele smaak dusdanig verpest wordt, dat ik nooit meer bij anderen koffie wil drinken. En dat klinkt gelijk dan zo snobbisch naar de gastheer/-vrouw. Koffie? Nee, dank je, want jullie koffie is niet lekker...
Die kans is groot ja, zegt ook veel over de stand van zaken in koffieland!
Ik drink geen koffie meer buiten de deur, is ook geen gemis, want t valt vrijwel altijd tegen.

Gelukkig reageer jij nog normaal op die hint van verse bonen, want er zijn er hier al tekeer gegaan die ons als koffie terroristen bestempelen. ;)

Van Senseo naar een Superautomaat zal vast een beste stap wezen, maar eerlijk gezegd heb ik uit een superautomaat ook nog geen fatsoenlijke bak geproefd.
Op Schiphol hebben ze zo'n kreng ook bij de koffiebar staan en als je dan om een cappucino vraagt.....brrrrr. 8-) :shock: Nooit meer!