Re: Izzo Pompei

11
Joep had het ook over 'inruilen' en niet 'omruilen' ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

12
Ik snap dat ik zou moeten bijbetalen, de vraag is alleen of jij een stapje 'terug' wil doen (en flink wat geld over houdt), gezien de nieuwprijzen. Als je interesse hebt laat dan in een PM maar even weten hoeveel ik bij zou moeten leggen.
Het is een van de weinige machines waar ik naar gekeken heb om de Duetto voor in te wisselen. Vooral omdat ik nog nooit een lever heb gehad.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

16
De nieuwe Slayer of Linea 1-groeper maar dan moet je nog wel flink bijleggen. Een Speedster blijft ook een hele mooie machine.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

17
Ik kan de Linea nou niet echt een mooie machine noemen!

Daar heeft de Slayer wel wat pluspunten, ook de GS3 is niet verkeerd, de Speedster vindt ik op de een of andere manier wat ieltjes, niet dat ik hem "niet" leuk vind ;)

Ik heb heel even de GS(1) origineel gehad.

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.