Re: Ik ben het zat!
11Niemand basht hier, er wordt duidelijk aangegeven waar de plussen en de minnen zitten. Wellicht lees je zelf enigszins selectief?
Tsja, als je geen espressodrink, waarom ben je dan überhaupt geïntereseerd in een espressomachine, volautomaat of niet. Een espressomachine is ontworpen om er espresso's mee te maken en niet gewone koffies. Dan kun je op andere manieren betere resultaten bereiken. In jouw geval zou ik eerder denken aan de volgende combi:elrobbo schreef: Ik ben een niet onbelangrijk punt vergeten te vermelden. Ik drink vrij weinig espresso
Het gaat me puur om een normale bak koffie die GOED VOL van smaak is.
Te is een waardeoordeel, maar je hebt wel een punt. Er wordt vaak gedacht door iedereen die een beetje verstand denkt te hebben van koffie, dat espresso de enige manier is om een goede kop koffie te maken. Dat is absoluut niet zo, zoals eerder geschetst zijn er talloze manieren om de koffie uit de boon te onttrekken. Als je de verschillende methoden met elkaar vergelijkt, moet je dat wel 'eerlijk' doen en bij elke methode gebruik maken van de juiste techniek en de juiste apparatuur.Arne schreef:D'r zitten namelijk veels te veel espresso liefhebbers hier..
Had het alleen tegen Bluecold, zie het citaat.Espressotopia schreef:Niemand basht hier, er wordt duidelijk aangegeven waar de plussen en de minnen zitten. Wellicht lees je zelf enigszins selectief?