Re: MaCafe Milano

11
We zitten inmiddels aan de 10. De pakketjes worden door Casa Barista verzonden en zullen ongetwijfeld binnen een paar dagen op jullie mat vallen.

Ik ben benieuwd naar jullie reviews!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

12
Yep dank, jullie aanmeldingen zijn binnen! Over een paar dagen ontvangen jullie de boontjes. :)

Ter info: Ze zijn direct geïmporteerd uit Lombardije en net een paar weken bij ons in huis. Dus perfect 'op dronk'; je hoeft ze niet meer te laten rusten. De MaCafe Milano blend die jullie krijgen is een milde, gebalanceerde espresso naar Noord Italiaans recept. Makkelijk toegankelijk, zou ik zeggen, voor de hele dag. De andere twee smaken MaCafe Classic en Café Creme, zijn meer voor liefhebbers van een volle, krachtige koffie. Ben benieuwd naar jullie proefnotities!

ciao,
Rolf - Casa Barista

17
Ontvangen! Bedankt Casabarista!

Eerst nog even mijn Nicaragua Coop Padilla C.O.E. erdoorheen jagen, en dan komt de Milano aan de beurt.
Ik ben benieuwd!
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

18
Yep, ik heb 'em ook binnen! Net als Joep eerst mijn maler leeg maken, dan aan de slag....
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

20
Ook ontvangen!
Alvast bedankt Casabaristsa!

Ik kan em pas (naar schatting) testen in het weekend, aangezien er nog een andere boon in zit!
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30