Recycling 2.0.Ziet er pro uit.fransg schreef: do 23 aug 2018, 10:50Ik had de basis nog liggen, Tije had in zijn werkplaats een aantal exemplaren van dat handvat, zoals die aan een grote machine daar zaten, dus hij hoefde 'slechts' het tussenstuk te maken en een verloop van de twee verschillende schroefdraden van handvat en basis. Al met al toch geen sinecure, en erg fraai bijeen gecombineerd.bobbee schreef: do 23 aug 2018, 08:54Heeft tije de tamper helemaal gemaakt? Ook het handvat etc? Ziet er mooi uit!
Re: Pavoni portafilter bodemloos (en tamper)
12Ja te gek!fransg schreef:Ik had de basis nog liggen, Tije had in zijn werkplaats een aantal exemplaren van dat handvat, zoals die aan een grote machine daar zaten, dus hij hoefde 'slechts' het tussenstuk te maken en een verloop van de twee verschillende schroefdraden van handvat en basis. Al met al toch geen sinecure, en erg fraai bijeen gecombineerd.bobbee schreef: do 23 aug 2018, 08:54Heeft tije de tamper helemaal gemaakt? Ook het handvat etc? Ziet er mooi uit!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Pavoni portafilter bodemloos (en tamper)
13bobbee schreef:
Anders is er nog deze:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2229965744
Even mailen voor verzendkosten denk ik.
Grt Bob
Gekocht

dus...