Re: de beste espresso voor vakantie

102
fransg schreef:
swimmer schreef: wo 25 jul 2018, 22:56 Had ik het geweten waar je zit had ik gisteren eentje langs kunnen brengen
Leuk idee!
Ik zit niet zo ver weg van FFB ...
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

103
swimmer schreef: do 26 jul 2018, 09:34 Ik zit niet zo ver weg van FFB ...
Nijmegen staat er bij je info, maar je bent dus ook op vakantie?

Ik ben intussen alweer iets verder weg. Herinnerde me onderweg ineens dat ik gisteren, vermoeid, tijdens het uitpakken iets in een grote antieke kast had gelegd, maar wat? Hotel opgebeld vanaf een benzine-instelling en het bleek dat ze een tas hadden gevonden, maar er zat slechts wasgoed in dus dat konden ze net zo goed meteen weggooien. Geen koffie-gerelateerd spul gelukkig.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

105

fransg schreef:
swimmer schreef: do 26 jul 2018, 09:34 Ik zit niet zo ver weg van FFB ...
Nijmegen staat er bij je info, maar je bent dus ook op vakantie?
Ik vertoefde inderdaad een paar dagen bij mijn familie in Beieren en kwam er redelijk dichtbij FFB
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::