Het is niet uit te sluiten dat de hele groep een productiefout heeft.Iets met de uitlijning.Als het ding blijft kraken had men ook een nieuwe groep vanuit londinium kunnen opsturen.Ik had dit niet geaccepteerd.Iedereen moet een kans krijgen om iets te herstellen maar ik had iig niet het geduld van Youssef gehad.
Het gaat om veel geld.
Ik schat dat zon groep een consumentenprijs heeft van 800 e.Voir de producent waarschijnlijk minder.Had Reiss een nieuwe groep opgestuurd had hij voor 500 e of zo een happy customer gehad.Dit nadat nieuwe seals niets opgeleverd hadden.
Ik had als producent ook willen weten wat er met de machine aan de hand is.Kun je iets van opsteken.Ruilen van de hele machine was de meest elegante oplossing geweest.
Je hebt recht op een goedwerkend produkt. Als repareren niet lukt( er van uit gaande dat Reissdit heeft aangeboden) had ik op basis van het conformiteitsbeginsel gelijk een vervangend nieuw produkt gevraagd of gewoon geld terug.
Heb je aan Reiss gevraagd of je de machine naar hem kunt terug sturen zidat hij zelf zich er eens over buigt?
Want zoals de grote Tommy Cooper ooit zei:
"I mean you've got to give a man a chance. Fair is fair".
Kijk ff naar deze video youssef.
https://youtu.be/AsGMfIX_TkY?si=0ymxqUpVNlvm7Ueu
Ga je van lachen. Want zoals Frans al zei.Er zijn ergere dingen in het leven.