Het vraagt een deskundig oog, ondanks dat het zo overduidelijk is. Maar dat is jou wel toevertrouwd.bobbee schreef:Ja dat is waar nu je het zegt zie ik ook dat deze weegschaal als 2 druppels water op de acaia lijkt!Keyser schreef:Nou, jullie zitten allemaal met een rip-off van deze:
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
113Kan me voorstellen dat je die niet kon laten schieten. Ondanks dat je er al (te)veel van hebt
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
114Klopt.fransg schreef: di 16 nov 2021, 12:55 Kan me voorstellen dat je die niet kon laten schieten. Ondanks dat je er al (te)veel van hebt
115‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
116IMS doucheschermpje, n.a.v. een tip die hier voorbij kwam.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario
117Die van mij komt vandaag binnen.Marc O. schreef:IMS doucheschermpje, n.a.v. een tip die hier voorbij kwam.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
118Ja, die van mij volgens mij ook. Zou eigenlijk maandag pas zijn, maar volgens DHL staan ze vanavond al voor de deur.
119Amazon dus. Bij mij hetzelfde.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
120Klopt idd, bij Amazon.