Re: Profitec 800

113
Volgens mij een service afsluiter zodat je in een horeca onderneming de groep kunt afsluiten van de boiler en kunt onderhouden zonder die grote machine uit te zetten. Niet van toepassing voor ons maar dat krijg je met die horeca zetgroepen van kwaliteit erbij.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Profitec 800

116
Ik probeer t ook even hier.. ik wilde vandaag een kitje met seals en groepsring bij cafelat gaan bestellen maar de set is 40 dollar en de verzendkosten ook. Bij de uk site kom ik uit op 60 euro incl verzenden. Nog erg veel voor een setje ringen, groepsring en ims douchescherm. Ik ben wel erg gecharmeerd van de pistonseals van cafelat. Ik durf ze ook nog wel even te laten zitten. Maar moet wel echt een nieuwe groepsring. Iemand tips? Waar hebben jullie je seals etc vandaan?
| Profitec Pro 800| niche zero|v60 | aeropress |1zpresso x-pro s | Genecafe

117
Misschien is het handig om bij enkele mensen te informeren die de Cafelat zuigerringen al eens hebben gebruikt?

Toen ik ze een keertje had geplaatst merkte ik dat de zuiger heel moeilijk ging lopen en de zuiger was niet eenvoudig weer uit de groep te halen. Bij twee anderen was alles zo verkleefd dat de binnenbuis van de zetgroep mee naar buiten kwam toen de zuiger met veel kracht eruit werd getrokken.

Maar daarom ben ik des te meer benieuwd hoe de ringen jou gaan bevallen!

Ze zijn volgens mij ook gewoon in Nederland te koop. Een makker had ze hier in de stad bij een gewone keukenspeciaalzaak gehaald. Zou Duikelman geweest kunnen zijn
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

118
Ik heb ze er nu al in zitten maar het wordt weleens tijd voor nieuwe. Ze zijn me prima bevallen dus. Het zit denk ik nu al 3 jaar ofzo. Schaam schaam… ik ga t zaterdag eens bij van pommeren proberen. Maar op de site stonden ze niet.
| Profitec Pro 800| niche zero|v60 | aeropress |1zpresso x-pro s | Genecafe

119
mloes schreef: do 27 okt 2022, 22:54 Ik heb ze er nu al in zitten maar het wordt weleens tijd voor nieuwe. Ze zijn me prima bevallen dus. Het zit denk ik nu al 3 jaar ofzo. Schaam schaam… ik ga t zaterdag eens bij van pommeren proberen. Maar op de site stonden ze niet.
Heel benieuwd hoe makkelijk je ze eruit krijgt straks!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino