Re: TLC voor de KvdW Mirage Triplette Idrocompresso

117
Emass schreef:Super leuk om dit allemaal te lezen. Filmpje had van mij nog wel wat langer gemogen ;) Genieten!

Komt deze in Little Roastary te staan? Laat even weten wanneer ik hem werkend kan bewonderen, dan kom ik nog eens langs!

Waarom hebben jullie gekozen voor een KvdW lever?
Leuk om te lezen en nog veel leuker om te doen.
Onze Kees staat al in de branderij maar is nog niet aangesloten. Eerst moet er het nodige aan gedaan worden maar daarna nemen we hem in gebruik; voor onze klanten die een bakkie komen doen op zaterdag, voor mensen die langskomen voor een zak bonen maar graag eerst eens wat willen proeven, voor workshops, voor mensen die wel eens zelf willen ervaren hoe het is om met een hevelmachine te werken en natuurlijk om onszelf te verwennen!

Hoe het zo kwam? Toen ik nog niet zo lang bij Little Roastery rondliep, fantaseerden we over een andere machine. Gijs, eigenaar van Little Roastery, vroeg wat ik zou kiezen. ‘Een hevelmachine’ was mijn antwoord. Gijs moest lachen.

Kennelijk is het toch blijven hangen want een dikke week geleden liet hij me een advertentie op marktplaats zien, van een Mirage.
Je weet inmiddels hoe dat is afgelopen!

118
Pti schreef:Nog ff met de staalborstel en/of scotchbright aan de slag en ze zien eruit als nieuw.
Dit soort opmerkingen kan ik slecht tegen
Afbeelding
. Dan ben ik ineens ontevreden en moet het beter.
Nou heb ik geen staalborstel of scotchbright, maar mijn vader wel. Alleen is mijn vader er zo één die , ook al ben ik inmiddels 54, altijd ‘even een stukje voor wil doen’. Je begrijpt het al; mijn vader heeft ze onder handen genomen en ze zien er nu zo uit:

Afbeelding

120
omeCo schreef:
Pti schreef:Nog ff met de staalborstel en/of scotchbright aan de slag en ze zien eruit als nieuw.
Dit soort opmerkingen kan ik slecht tegen
Afbeelding
. Dan ben ik ineens ontevreden en moet het beter.
Nou heb ik geen staalborstel of scotchbright, maar mijn vader wel. Alleen is mijn vader er zo één die , ook al ben ik inmiddels 54, altijd ‘even een stukje voor wil doen’. Je begrijpt het al; mijn vader heeft ze onder handen genomen en ze zien er nu zo uit:

Afbeelding
Wat goed!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!