Hmm.... nog even beter gekeken...dit lijkt me niet handig:Nomad schreef: Ik lees wel wisselende ervaringen over die meter en wat discussie over hoe precies die is. Iemand ie 104 graden meette, maar wel goede koffie kreeg.
Heb jij wat meer info, want 60 euro is goedkoper dan 100 euro, maar als die niet helemaal lekker is is goedkoop duurkoop natuurlijk.
Daar kan wat misgaan in de meting. Ik vraag me of er genoeg warmte overdracht is. Misschien zit daar het euvel van de afwijking. De erics gebruikt de orginele naald van de thermometer.
Ja dat is duurkoop! Balen!Nomad schreef: Mijn maler K8 heb ik vanochtend naar Kafko gebracht en hij heeft hem helemaal bekeken en we hebben van alles geprobeerd, maar die maler is afgeschreven. De as is krom en wordt ook niet meer recht. Hij is dus echt afgeschreven en stuk en weg.
Ik zou toch nog maar even achter de verkoper aan gaan. Je kunt de bank aanschrijven en opdracht geven om jou zijn naw gegevens te sturen zodat je aangifte kunt doen voor oplichting. Ze sturen dan een aangetekende brief naar hem met verzoek het geld terug te storten binnen 4 weken. Doet hij dat niet dan krijg jij zijn naw gegevens. Dat zijn ze wettelijk verplicht.